2016. február 1., hétfő

Harry Styles

Harry Styles 

Boldog szülinapot Harry Styles!!!!

Happy Birthday Harry!!!!!













(T/N)
Szombat reggel egy ágyban ébredni életed szerelmével,minden lány legnagyobb álma. És velem ez a csoda most megtörtént. Harry itt alszik mellettem. Csak egy bokszer van rajta. A takarót már rég lerugdosta magáról. A teste kigyúrt, erős, tele tetoválásokkal. Hason aludt, a párnát feje alá gyűrte. Oldalra fordultam és játszani kezdtem egyik göndör fürtjével.Morgott egyet és felém fordította a fejét, de szemét nem nyitotta ki még.
-Jó reggelt!-csókoltam meg, mire kinyitotta igéző zöld szemeit.
-Szia, éhes vagyok.
-Én is. Menjünk le enni!
-Rendben.
Ahogy leértünk készítettem egy pár szendvicset és dűtöttem ki 2 pohárba üdítőt. Leültünk enni, közben Harry végig simogatta a kezem, én pedig végig csacsogtam. Szóba kerültek a barátok, a család és a munka is.
-Jó ötlet volt az összeköltözés-nyomott egy gyors puszit a számra.
-Szerintem is-mosolyodtam el...

A munka jól ment. Asszisztensként sokszor vagyis inkább mindig gyerekekkel találkozom. Imádom őket és jól kijövök velük. Mindig is szeretem volna sok gyereket, de még nem tudtam megbeszélni Harry-vel a dolgot. A főnököm Louis Tomlinson gyerekfogorvos...

Ma is a szokványos munkanapom töltöttem. Pont szünetem volt, amikor is Harryt az egyik legjobb barátja, Niall bekísérte az ajtón. Rögtön odarohantam hozzá.
-Mi történt?-kérdeztem Niall-től.
-Fociztunk és Zayn véletlenül pofán találta a labdával. Vérzik, de nem esett ki a foga, ezért is hoztuk el-mesélte el a szöszi barátom. A fiúk egy bandában játszanak. Harry a göndör, a barátom; Niall a szöszke, aki bejön a legjobb barátnőmnek; Liam, a borostás, akinek már van barátnője és Zayn a „rossz fiú“, aki nem is az és most randizgat valakivel. Ők a One Direction, de nem valami sikeresek még, mert még egy stúdiónál sem dolgoznak, mert állítólag hiányzik még valami a zenéjükből. Igaz én nem hallom, mert én csak Harryt hallom.
-Dr. Tomlinson egy sürgős esett-vezetem a rendelőbe a fiúkat. Főnököm valamelyik páciensünk papírjait nézte át éppen.
-Fektessék le  a székbe!-mondta, ahogy meglátta Harryt.
-Már jobban vagyok-mondta Harry, ahogy Niall segített neki beülni a székbe.
-Ne butáskodj, Hazza! Nem fog fájni-mondta főnököm...

Kiderült, hogy Harry és Louis egy városban laktak gyerekként, majd a főnököm családja elköltözött így eltávolodtak egymástól. Nem hívták egymást, nem leveleztek. Mondhatni el is felejtették egymást. Még az nap meg kellett műteni Harryt. Aggódva járkáltam a váróban. A fiúk is ott voltak. Mind a négyen. Hála Istennek, Minden rendben sikerült. 2 nap múlva haza is jöhetett Harry. Azóta már 14 hét, azaz 3 hónap eltelt. Louis csatlakozott a bandához, így végre az 1D is híres lett, az egész világon ismerték a fiúkat...

Harry és Louis azóta is tartják a kapcsolatot. Louisnak 2 fia van. Harry és Jacob. Mind a ketten nagyon jól kijönnek Harry-vel és mi lettünk a kereszt szüleik...

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése