2016. február 1., hétfő

XII.rész


"Sziasztok! Bocsi, hogy ilyen sokáig húztam, de a félév és a tanulás miatt most nem szoktam olyan sokszor bekapcsolni a gépet! Nem akarom tovább húzni az időt, ezért csak pár gondolatot írok erről a részről!

+18 

:)

Evvel a résszel azt akarom hangsúlyozni, hogy a lányoknak nem csak a versennyel és a sztársággal kell foglalkozniuk. Nekik is vannak a magánéleti problémáik, mint az egyszerű embereknek.Remélem tetszeni fog! 

Sok komit Pls!!

Jó olvasást!!!

Tizenkettedik rész

Valami baj van

Augusztus

 

(Vani)
Imádom a pénteket. Ilyenkor mindig Sam-mel vagyunk az első pár órában. Új koreográfiát és technikákat tanulunk tőle. A mai nap is nagy meglepetést szerzett nekünk. Szaltózni, cigánykerekezni meg ki tudja még mit csináljunk a színpadon. Az új dalunk fúl király lett. A címe:" Running from Love".
Brigi más volt, mint általában. Gond terheltnek tűnik. Mintha sápadtabb lenne. Szeretnék segíteni neki, de nem engedi. Azt mondja, hogy:
-Nincs baj, csak fáradt vagyok. Azért vagyok sápadt, mert keveset reggeliztem.
Ez, így nincs rendben. David elvitt minket egy balettiskolába. Amikor odaértünk még minden rendben volt. Megismerkedtünk Mrs. Fringer-rel a világ egyik legjobb Balett táncosával, aki visszavonulása után, létre hozta az iskolát, amiben most is vagyunk. Ő az igazgató és az egyik tánctanár is. Remekül szórakoztunk. Jó néhány trükköt elsajátítunk és most már fel is engedtünk egy kicsit. A verseny plusz terhet tesz a vállainkra. Mondjuk a ruha terve meg van már csak el kell készíteni. Ebbe legalább anya tud segíteni...
Kicsit később az ének próbán Brigi megint megszédült. Majdnem összeesett. Le kellet ültetni a kanapéra, hogy kapjon levegőt. Kimberly az énektanárunk hozott neki  egy pohár vizet, Bözs meg egy szendvicset. Mikor jobban lett folytattuk a próbát, de mindannyian aggódtunk a barátunkért...
Nem volt több lehetőségem, hogy tovább faggassam Brigit, mert randim volt. Egy kávézóban leültem az egyik legeldugottabb sarokba, hogy ne ismerjenek fel. Még egy napszemüveget is felvettem. Kikértem a cappucinomat, amikor kinyílt az ajtó és megjelent Ő. Fekete tapadós pólóban volt, ami kiemelte az izmait...


(Gizi)
Én kísértem haza Brigit, mert Erzsinek volt még egy kis dolga. Ahogy a buszon ültünk egyre sápadtabb lett. Ahogy odaértünk hozzájuk, szóltam James-nek és Sarah-nak. Rögtön elrohantak vele az orvoshoz, így engem ott hagytak a gyerekekkel. Nem most vigyázok rájuk először, de akkor mindig itt volt Bözs vagy Brigi. Írtam Bözsnek egy SMS-t, majd leültem Danie-val és Alex-szel játszani. Közben felhívtam Louist és áthívtam.
-Szia!-állt az ajtóban, miután kinyitottam azt.- Hoztam át néhány cuccot, ha nem baj. Régen én szeretem evvel játszani.
-Gyere be! A skacokat már ismered-mutattam a 2 lurkóra, aki az ajtóban kíváncsiskodtak.
-Sziasztok! Ezt nektek hoztam-adta oda a játékokat. Ekkor Sandra sírni kezdtem, így a másik kettőt Lou-ra Bíztam...

Nem sokkal 7 előtt haza jöttek Brigiék. Brigi felrohant a szobába mielőtt beszélhettünk volna vele. Ezt a pillanatot választotta Erzsi is, hogy haza érjen.
-Mi történt?-kérdezte, amikor meglátta, hogy testvére felrohan a szobába.
-Valami hormon zavar. Néhány hónapig gyógyszert kell szednie, aztán visszamenni az orvoshoz. Ha nem múlnak a tünetek hamarabb-mondta James, ahogy letette a kabátját.
-Ez jó hír, nem?-kérdeztem.
-Az csak a nőgyógyász mondott egy-két dolgot, ami miatt megijedt-mondta Sarah és megsimogatta Erzsi haját.
-Aha, megyek beszélek vele-rohant fel Erzsi a kis táskáját ledobva a konyhai asztalra.
-Akkor mi mennénk is-kezdet öltözni Lou.
-Sandra alszik, Alex és Daniella tévéznek-mondtam Sandrának.
-Köszönjük, hogy vigyáztatok rájuk-ölelt meg Sandra. Elköszöntünk és elindultunk. Először mindennél jobban egy ágyra vágytam, de aztán Lou elterelte a figyelmem.
-Elmehetnénk moziba, utána meg hozzám.Mit szólsz?
-Jó ötlet. Menjünk!-kaptam én is kedvet a dologhoz.
.
.
.

 (Niall)
Ebédszünetben szólt Zayn, hogy Brigi rosszul lett és ezért haza kellett kísérni. Rögtön indulni akartam, de Paul nem engedett, így most itt sínylődöm. A ruhapróbák vannak és most Liam-men a sor. Nincs dolgom, csak aggódni. Megettem már 4 szendvicset, de még éhes vagyok, de nem megy le egy falat sem a torkomon.
Ahogy ültem a széken eszembe jutott az első. Néhány napja történt egy hotelben. Lehet, hogy elszúrtam valamit? Lehet, hogy miattam van ez az egész? Még soha nem vettem el senki szüzességét, Ő volt az első...

Amikor levettem Brigi melltartóját, ráhajoltam a két halomra. Először körbe csókoltam,mire Ő magához húzta a fejem. Végig húztam az arcom a bőrén, hogy még jobban feltüzeljem. Végre megnyaltam a mellét, mire felsikoltott:
-Istenem!
Megmarkoltam mindkét mellét, majd a jobb bimbót a számba vettem, nyalogattam, addig a másikkal a kezemmel játszottam.Majd szívni kezdtem.
-Igen, igen...-nyögte Brigi. Beletúrt a hajamba, majd ívbe feszült a háta.
Már zihált, amikor alul is levetkőztettem. Hozzáértem nedves szemérméhez.
-Ah, Brigi, olyan nedves vagy...-nyögtem.
Újra szívni kezdtem mellét, miközben nem vettem el kezem a legérzékenyebb pontjáról. Ahogy Brigi háta megint ívbe feszült, ujjam behatolt. Mozgatni kezdtem, mire hangosan nyögött.
-Igen, Niall még...
Hüvelykujjammal simogatni kezdtem a duzzadt csiklóját, és miután elélvezett behatoltam...

Ahogy visszaemlékeztem a történtekre merevedésem lett. Próbáltam úgy helyezkedni, hogy a többiek ne lássák és kényelmes legyen, de nem igazán sikerült.
-Most már elmehetek?-kérdeztem, amikor vége lett a próbának.
-Igen, de vigyázz a fotósokkal!-intett Paul.
Kirohantam az ajtón és egyenesen Brigiékhez hajtottam. Miután csöngettem Sarah nyitott ajtót.
-Jó napot! Bocsánat a zavarásért, de Brigit szeretném látni!
-Szia! Gyere be! Tudod melyik szoba, de vigyázz eléggé maga alatt van-figyelmeztettet.
Mikor az ajtó elé értem nem tűnt úgy, hogy maga alatt lenne Brigi. Hangos nevetés hallatszott ki a folyosóra. Bekoppogtam, mire Erzsi nyitott ajtót.
-Azt hittem anya az. Én mentem fiatalok, csak halkan-kacsintott Brigire, majd átment a saját szobájába.
-Szia!-csuktam be az ajtót magam után.- Minden oké?
-Aha, valami hormon zavar. Nem a te hibád-találta ki rögtön az aggodalmaimat.
-Biztos?
-Igen, az orvos azt mondta ez nem most kezdődött csak, hát a történtek felerősítették a tüneteket-vörösödött bele a mondat végére.
-Akkor most mi lesz?
-Gyógyszereket szedek 3 hónapig, semmi szex és utána kiderül-vont vállat.
-Akkor mit szólnál hozzá, ha megnéznénk valami filmet? Hoztam chipset meg bonbont.
-Jó ötlet-mosolyodott el, ami melegséggel töltött el...

(Erzsi)
A váróban is izgultam, de az orvos előtt már szinte pánikrohamom volt. Egy idős férfi ült előttem és valami papírokat nézegetett. Miután Brigi betegségéről hallottam és az történt mindenképp el akartam jönni egy szakértőhöz.
-Van bármi  tünete? Szédülés, hányinger?
-Nincs
-Súly emelkedés?
-Nincs.
-Szűz még?
-Nem...











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése