2016. február 24., szerda

XVI.rész

Tizenhatodik rész

Bocsi, hogy ilyen rövid, de most csak ennyi:)

Mégsem!!!

Ez előző részből:
"-Ez hihetetlen volt. A varázslat beköltözött az épületbe. Ez nagyon nagy meglepetés volt. Na most lássuk a pontokat: Mark..."

 
Brigi
Ahogy az autóban ültem és néztem az elsuhanó környéket rájöttem, arra, hogy mennyire is szeretem ezt a várost. Mosolyogva gondoltam bele mennyire nem szeretem, amikor anyával ideköltöztünk. Mennyit könyörgött nekem, hogy próbáljam meg elfogadni. Eszembe jutott, hogy Bözzsel egyszer eltévedtünk és apáék estig kerestek, amikor is megtaláltak a közeli erdőben. Ahogy az emlék felvillant elszomorodtam. Nagyon megbántam, hogy veszekedtünk, de nem volt hozzá bátorságom, hogy bocsánatot kérjek tőle. Amúgy meg Ő se jött le, még el sem búcsúzott. Hogy romolhatott el ilyen egyszerűen a kapcsolatunk? Csak egy fél évről van szó. Azt úgy is kibírják nélkülem a lányok...




Vani
-Ez hihetetlen volt. A varázslat beköltözött az épületbe. Ez nagyon nagy meglepetés volt. Na most lássuk a pontokat: Mark 9,9; Donald 9,9; Carolyn 10; Marie 10;Teresa 10. Így összesen 49,8pontot kapot a The Goddess of Love. Így a nyertes a The Goddess of Love. Hát hölgyem és uraim úgy tűnik, hogy a Dark Angelnek nem úgy sikerül ez a verseny, ahogy tervezte. Már ez a második kör, ahol a The Goddess of Love leverte a Dark Angelt. A következő próbatétel 2 hét múlva, ugyan itt ugyan ekkor. További jó szórakozást, hölgyeim és uraim!
Ahogy a kijárat felé mentem James velem jött szembe. Zöldes-barna szemében valami vidámság csillogót. Nem tudtam uralkodni magamon, a nyakába ugrottam.
-Én is örülök, hogy újra láthatlak-mondta nevetve.
-Igen nagyon örülök, hogy látlak és hogy mi nyertük meg a második kört is-mondtam nyakába. Magasabb volt, így pipiskednem kellett, de nem engedtem el a nyakát. Olyan jó illata volt és olyan jó volt őt ölelni.
-Mondtam, hogy sikerülni fog-puszilta meg az arcom James.
-Igen, te megmondtad-nevetem fel ismét teljes szívből.
-Eljönnél velem ma este moziba?-kérdezte, amikor visszamentünk az öltözőbe és egyedül maradtunk.
-Persze. Mit nézünk meg?
-Az a címe After Death. Valami romantikus, de nyomozás is van benne elég.
-Ez nagyon jól hangzik. Menjünk!
-Induljunk most-vette James a táskámat a vállára...

James
Mozi után elindultunk vissza Londonba. Tudom, hogy ott is sok a mozi, de most valami csendes helyre akartam vinni Vanit, ahol senki nem ismeri fel és lesi fotósok se támadhatnak le minket. Őszinte mosollyal néztem végig rajta, ahogy a kabátja cipzárját birizgálta. A hozzá közelebb lévő kezemmel megfogtam az övét.
-Állj!-üvöltötte el magát.
-Mi az?-kérdeztem, miközben lefékeztem.-Valami rosszat tettem? Nem akartam...-mielőtt befejezhettem volna Vani kiszállt az autóból és a vizes embert támogatta be a kocsiba. Fogalmam se volt ez mi, de nem akartam zavarni a csajok ölelkezését.
-Menjünk James. Száraz ruhák kellenek-mondta Vanessza. Elindultam és bekapcsoltam a fűtést. A lány didergett.
-Mi volt ez az egész? És ki ez a lány?-kérdeztem ahogy a visszapillantó tükörből figyeltem a lányokat.
-Nem tudtam, hogy Ő az csak amikor elküldte az üzenetet. Valami fura oknál fogva a városban van, csak nem tudom, hogy került az út szélére?
-Eltévedtem...-mondta dideregve a lány. Hosszú barna haja eltakarta az arcát, de az kilátszott, hogy a szája kékülni kezdet...

Gizi
Volt egy olyan érzésem, hogy valamit elszúrtam. Úgy éreztem, hogy kezdünk eltávolodni, pedig még nem is vagyunk olyan régen együtt. Szomorúan gubbasztottam az ablakpárkányomon és néztem az ablakról lecsorgó eső cseppeket. Még az időjárás is az én hangulatomhoz igazodik. Csipogott a telefonom, de nem volt kedvem megnézni, hogy ki az és mit akar. Kopogtak és anyukám nyitott be.
-Szia, keresnek-álltam arrébb az útból. Louis és Harry dugta be a fejét az ajtón.
-Sziasztok!-köszöntem meglepetten.
-Szia! Nem jó a telefonod?-kérdezte Harry.
-De csak nem volt kedvem megnézni
-Megijesztettél-suttogta a fülembe Louis, miközben megölelt.
-Sajnálom-csókoltam meg.
-Akkor most irány öltözni és sminkelni. Aztán nyomás az autóba, addig Louis lelép-mondta Harry és parancsolóan nézett barátjára.
-Oké, oké már megyek is-mondta Louis és egy csók után ott hagyott.
-Na és miközben te öltözöl dumcsizunk egyet. Mizu?-terelt be a fürdőbe Harry.
-Nem tudom-sóhajtottam fel, ahogy a hajamat kezdtem el tépni.- A lányokkal és Louis-szal is eltávolodtunk nem?
-Én nem vettem észre, de te ezt honnan gondolod?
-Hát Louis 2 napja veled eltűnik valahova, a lányokkal meg nem voltunk sehol már mit tudom én mióta. Se időnk, se energiánk egy közös programra. Kicsit hiányoznak a csajok-kaptam magamra egy fekete hosszú ujjút.
-Igen, ebben van valami. Mondjuk Louis nem tűnik el többet, mert ma megkapod a meglepetést, egy idő után pedig a lányokkal is könnyebb lesz. Megtanuljátok a munkát és a magánéletet összeegyeztetni. Hidd el, csak azért ilyen nehéz, mert még kezdők vagytok. Hipp-hopp belelendültök, mint minden sztár-ölelt meg Hazza.- Ezt ne mond el Lou-nak mert féltékeny lesz!
-Rendben és köszi-adtam puszit az arcára.
-Na, akkor tipli az urad után...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése