2016. február 7., vasárnap

XIII.rész

13.rész



(Erzsi)
Niall felbukkanása előtt...
Felmentem a lépcsőn egyenesen Brigi szobájába. Bekopogtam, de választ nem kaptam, ezért benyitottam. Tudtam, hogy Brigi nincs jó állapotban, de ez teljesen letaglózott. A tükrös asztaláról le volt lökve minden, a földön hevert. Brigi az ágya előtt összegubózva sírt. Soha nem láttam még ilyenek. Odamentem hozzá és átöleltem. Jó néhány percet ültünk mozdulatlanul, szótlanul, mire Brigi felemelte a fejét.
- Köszi, már jobban vagyok. Mit csinálsz itt?
-Bejöttem beszélgetni veled. Gondoltam jól jön ha pletyizünk egy kicsit. Én kezdjem vagy te kezded??
-Kezd te, addig én megkeresem a csokit-kezdet kotorni a táskájában, én meg elkezdtem felszedni a sminkcuccokat a földről.
- Hát...ööö, tudod, amikor egyik szombaton nagyon berúgtunk és én Zayn-nen aludtam, emlékszel?
-Aha.
-Vasárnap reggel együtt jöttünk el, de az nap este elmentem valahova. Erre is emlékszel?
-Igen, azt mondtad valami megbeszélésed van David-del.
-Hát az nem igazán úgy volt-bámultam ki az ablakon.- Zayn-nel elmentünk bulizni, ittunk és hát az ágyban kötöttünk ki. Aztán megbeszéltük, hogy elfelejtjük, de ez nem így történt. Amikor megláttuk egymást ugyanazt a bizsergést éreztük és hát egyszer-kétszer újra az ágyban kötöttünk ki. Megegyeztünk, hogy csak szex és semmi kapcsolat. Azóta is ez történik.
-Vagyis te és Zayn...?
-Csak szex-szelünk-kezdtem rágcsálni a csokimat.
-Ez...
-Ne mondj semmit. Tudom, hogy ez így nem helyes, de egyelőre ez is megfelel.
-Rendben, akkor most én mesélek egy kicsit. Ugyanazon a napon Niall meghívott egy kávézóba, azóta pedig randizgatunk. Aztán megbeszéltünk, hogy járunk, azóta pedig sok minden történt és én nagyon boldog vagyok.
-Akkor ne menj fel a facebook-ra -ültem le mellé.
-Miért?
-Már szó szerint minden rajongó utál minket. Szidnak, szapulnak, minden amit csak el tudsz képzelni. Mondjuk a szerkesztett képek nagyon haláliak. Én olyan jót röhögtem a strandolós képeken-nevettem, ahogy eszembe jutottak a képek.
- Te ezt ilyen könnyen veszed?
-Mi sem tennénk mást a helyükben. Amúgy engem már nem szidnak, csak új történeteket találnak ki rólam és Zayn-ről. Ne szomorodj el, ennyire. Vannak olyan rajongók, akik nem csak a fiúkat szeretik és megvédenek minket. Van már egy jó pár blog is, ami rólunk szól. Nézzünk néhányat?
-Aha-kotorta elő a polcról a laptopját...


Brigi szobája

Épp egy jól sikerült, csak egy kicsit durva blogot olvastunk, amikor kopogtak. Én álltam fel először, így én nyitottam ajtót.
-Azt hittem anya az. Én mentem fiatalok, csak halkan-kacsintottam Brigire, majd bementem a szobámba. Bezártam az ajtót és neki dőltem annak. Lecsúsztam és bambultam magam elé. Láttam Niall-en, hogy aggódik Brigiért, ami azt mutatta, hogy tényleg nagyon szereti az én húgocskámat. Azt akartam, hogy Zayn is így érezzen. Ha valami bajom van, Ő is így nézzen rám, de ez soha nem fog megtörténni. Ránéztem az órára.
-Már ennyi az idő, basszus!-kaptam fel a kabátom és trappoltam le a bejárathoz.
-Van egy kis dolgom,később jövök-kaptam fel a táskám és köszöntem el a többiektől. Gyors lépéssel értem oda a rendelőhöz. Már voltak bent az orvosnál, így várnom kellett egy kicsit. Alig 2 percet késtem...



(Vani)
Nem volt több lehetőségem, hogy tovább faggassam Brigit, mert randim volt. Egy kávézóban leültem az egyik legeldugottabb sarokba, hogy ne ismerjenek fel. Még egy napszemüveget is felvettem. Kikértem a cappucinomat, amikor kinyílt az ajtó és megjelent Ő. Fekete tapadós pólóban volt, ami kiemelte az izmait...
-Szia!-álltam fel, ahogy az asztalhoz ért.
-Szia! Örülök, hogy eljöttél-adott két puszit James.
-Én is örülök, hogy itt vagyok. Magamnak már rendeltem.
-Én is rendelek, mindjárt jövök-mondta és odament a pincérnőhöz. Majd nem odarohantam James-hez, amikor megláttam, hogy a pincérnő a legjobb barátnőm Gizi. Hirtelen lettem céklavörös, majd hófehér. Nem tudtam miről beszélhetnek. És még nevetgéltek is, ami miatt a féltékenység is kezdet előtörni belőlem. Aztán végre abba hagyták és James visszajött hozzám.
-Az a lány azt mondta, hogy ismer és nagyon jó fej vagy-mondta mikor leült a kávéjával.-Szeretnék egyszer a barátaiddal megismerkedni. Ha eg idegen ilyet mond rólad, vajon a barátaid mit fognak.
-Semmi jót, ahogy én ismerem őket-néztem farkas szemet Gizivel. Ő vesztett. Kacsintott, majd kettesben hagyott James-szel. Vagyis elhagyta a kávézott. Aprót sóhajtottam és visszafordultam James felé.
-Valami baj van?-kérdezte.
-Nincs,már nincs semmi...


(Brigi)
-Szia!-csukta be az ajtót Niall.- Minden oké?
-Aha, valami hormon zavar. Nem a te hibád-találtam ki rögtön az aggodalmait.
-Biztos?
-Igen, az orvos azt mondta ez nem most kezdődött csak, hát a történtek felerősítették a tüneteket-vörösödtem bele a mondat végébe.
-Akkor most mi lesz?
-Gyógyszereket szedek 3 hónapig, semmi szex és utána kiderül-vontam vállat.
-Akkor mit szólnál hozzá, ha megnéznénk valami filmet? Hoztam chipset meg bonbont.
-Jó ötlet -mosolyodtam el. Előkerestem valami horror filmet, majd leültünk az ágyra. Én beleültem Niall ölébe, míg Ő bedőlt a párnáim közé. És bekapcsoltam a filmet. Alig ment a film 5 perce és már többször is Niall-hez kellett bújnom, mert annyira ijesztő volt a film.
-Kikapcsoljuk bébi?
-Nem kell. Én csak... csak szeretek hozzád bújni-húztam ki magam az igazsággal...
Együtt aludtunk Niall-lel. Hozzábújtam, mire ő egy jó éjt puszit adott a számra. Nem is baj, hogy nem volt más. Ez így volt jó.

Mosolyogva ébredtem reggel. Oldalra fordulva aludtam, Niall odabújt hozzám, átkarolt. Magam előtt össze volt kulcsolva a kezünk. Olyan jó volt. Nem sokkal ébredésem után Niall is mozgolódni kezdet.
-Jó reggelt!-adtam egy ébresztő puszit, majd elmentem öltözni. Mire kijöttem a fürdőből, Ő is felöltözött.
-Nem fognak a szüleid haragudni, hogy itt aludtam?
-Nem hiszem-indultam ki magam után húzva az Írmanóm. Imádtam így gondolni rá, bár még a valóságban nem mertem így szólítani.
Lent már nagy volt a zűrzavar. Alex és Daniela már késében voltak, ahogy anyu is. Sandra apa ölében volt és játszott.
-Jó reggelt fiatalok!-köszönt anya.-Reggeli az asztalon. Sajnálom, hogy nem eszünk megint együtt, de sietnem kell. James, ne felejts el vinni a gyerekeket!
-Rendbe, drágám! Este találkozunk!-csókolta meg apu anyut, majd anyu és a két iskolás elment. Erzsi szótlanul figyelte a kinti tájat. Mintha bántaná valami.
-Szia!-ültem le vele szembe, mire felkapta a fejét.
-Sziasztok! Remélem nem rosszalkodtatok-kuncogott.
-Nem, mi nem te és...
-Ki ne mond!-parancsolt rám, majd apára kapta a fejét. De Ő nem figyelt ránk. Sandra a kezében szundikált.
-Mit néztetek az este?-kérdezte váratlanul. Vagyis még is csak figyel ránk.- Niall nyugodtan vegyél. Jutt mindenkinek.
-Nem tom pontosan a címét. Valami horror, de nem is akarom tudni, hogy mi volt, mert többet nem nézem meg.
-Brigi annyira megijedt, hogy inkább elaludt az első öt perc után. Csak arra kelt fel egy pillanatra, hogy magamhoz húztam-mosolygott az Írmanóm,miközben falta a reggelit.
-Hé, nagyfiú nekünk is hagy!-kapott el Niall villája elől egy pirítóst Erzsi.
-Héj, de apukád megengedte!-nyávogta Niall, lebiggyesztett szájjal.
Jót nevetünk kora reggel...


Viszza Vanihoz...
Egy nappal korában, Délután 3

-Nem, nem kell. Innen könnyen haza jutok-mondtam vagy ezredjére James-nek.
-Biztos? Szívesen haza kísérlek. Nem olyan fontos ez a munka.
-Biztos. Menj csak a dolgodra. Én meg haza megyek-adtam két puszit az arcára. Erre Ő megfogta a fejem és egy csókot nyomott a számra.
-Remélem nem sokára találkozunk-mondta James, majd beszállt az autóba. Én még pár percig ott álltam, a csók hatására, majd elindultam haza. Vigyorogtam, mint a tejbe tök. Voltak, aki meg is néztek e miatt. Voltak, akik sugdolózni kezdtek a hátam mögött. Épp egy CD-bolt előtt mentem el, amikor meghallottam a dalunkat. Rögtön benéztem, hogy a klipet is lássam, de nagy meglepetésemre nem mi voltunk azok, akik énekeltek és a klipben szerepeltünk. A Dark Angel volt. Most, hogy jobban
füleltem a dal sem volt ugyanaz csak a szöveg. Rögtön írtam Davidnek egy SMS-t. Remélem kitalál valamit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése