2016. január 12., kedd

Zayn Malik

Boldog szülinapot Zayn Malik!!!!

Happy Birthday Zayn!!!!!

















/Erzsi/
Éppen újra töltöttem a poharam, amikor megláttam Zayn-t. Macska jelmezben. Pontosabban fekete macska jelmezben, ami nagyon jól állt neki. Szerintem csak még rossz fiúsabban nézett ki. Keresett valakit. Nem néztem rá, inkább meg is fordultam. Rágcsálni kezdtem a szám, ahogy egyre izgatottabb lettem. Hirtelen valaki megpördített és én majdnem kidűtöttem az inni valóm.
- Bújócskázol?-kérdezte vigyorogva Zayn.
- Igen-mondtam felemelt fejjel, szélesen mosolyogva.
- Hm, tetszik ez a játék-suttogta, ahogy közelebb hajolt hozzám és szájával súrolta az enyémet, de nem csókolt meg, mire én csalódottságomban felmordultam.- Ketten játsszák a játékok, cica.
- Gonosz vagy és nem én vagyok a macska, hanem te. Egy nagy fekete kandúr- mutattam rá, majd megérintetem a száját és megpöccintettem az órát, majd belekortyoltam a borba, de végig őt figyeltem.
- Ma este kikészítelek kislány-mondta és közelebb hajolt, hogy megcsókoljon, de most én nem engedtem.
- Majd meglátjuk melyikünk fog hamarabb kikészülni-mosolyodtam el, majd ott hagytam egyedül...
Elmentem, hogy megkeressem Brigit. Kicsit féltettem. Mióta megtaláltuk elég furcsán viselkedik és bezárkózik. Elindultam egy sötét folyóson. Nem is igazán tudtam merre megyek, mert itt még nem jártam, de azt tudtam, hogy James elvitte valahova, hogy nyugodtan tudjon Brigi és Niall beszélgetni. Minden ajtón benéztem, de sehol se voltak. Már épp visszafordultam, amikor valaki elkapta a kezem és behúzott az utolsó ajtón.
- Jó téged újra látni, baby- nyomott a falhoz Zayn és már az egyik keze a bugyimba járt.
- Ez nem tisztességes-nyögtem, ahogy bevezette egyik ujját a hüvelyembe.
- Senki nem mondta, hogy ez egy tisztességes játék- kuncogott bele nyakamba. Csókolni, nyalni, harapni kezdte nyakam, majd amikor megérezte gyenge pontomat szívni kezdte erősen. Hangosan nyögtem.
- Ez az-mondta és másik kezét a felsőm alá vitte. A mellemmel kezdet játszani.
- Most nem hagyjuk abba-nyögtem, mikor megfordított.
- Az tuti.
Csókolni kezdett, majd....
Összeszedtem magam és Zayn is, bár eléggé meglátszott rajta, amit az előbb csináltunk. A szex nagyszerű volt és felejthetetlen. Széles mosollyal nézett rám.
- Mi az?
- Le se tagadhatnád, hogy az előbb jól megdugtalak-mondta még mindig szélesen mosolyogva.
- Hát igen-mondtam és elindultam. Mikor Zayn utolért átkarolta a derekam. Szétnéztem, már csak alig volt pár ember. Gizit és Vanit már nem is láttam sehol. Cecilia és Liam az egyik sarokban falták egymást.
- Brigiék teljesen felszívódtak-sóhajtottam nagyot.
- Haza mentek, azaz Niall-hez mentek. Niall úgy gondolta, hogy jobb lesz neki otthon-mondta Zayn, mire én megértően bólintottam.- Mi lenne, ha mi is haza mennénk és ott folytatnánk ahol abba hagytuk?
- Rendben-haraptam be a szám szélét....

Semmi köze az eredeti történethez!!!!!

Puszi 

Kishold

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése