2016. január 12., kedd

XI. rész!

11.rész

Banda szerelem?! 

(Jason Mayer különszáma)


A Kiss című műsorban vendégeink voltak a The Dark Angel, akik riválisai a The Godess of Love-nak. Tudomásunkra jutott, hogy a lánybanda túlságosan is közeli kapcsolatba kerültek az One Directionnal. Mind három bandával interjút készítettem.

The Dark Angel


Jason: Miért volt szükséges erre a versenyre?
Amy: A rajongók kedvére akartunk tenni, és a pozitív visszajelzések alapján arra jutottunk, hogy megérte.
Jason: A stúdiótok belegyezett ebbe?
Flora: Ők találták ki, mert jó ötletnek tartják a promóció érdekében.
Jason: Ki volt a segítségetekre?
Clare: A menedzserünk Mark sokat segített a feladatok kitalálásában, valamint megszervezni is ezt az egészet.
Jason: Honnan gondoljátok, hogy szoros kapcsolatban áll a The Godess of Love az One Directionnal?
Ethel: Bizonyítékunk van arra, hogy Gizella és Louis között több van, mint barátság


One Direction


Jason: Igazak-e a pletykák arról, hogy túlságosan is közeli kapcsolatban vagytok a The Godess of Love-al?
Louis: Igen, igaz!
Jason: Részleteznéd ezt nekünk?
Louis: Amikor David közölte velünk, hogy új bandája lesz izgatottan vártuk, hogy milyenek lesznek, mert mi fiúkra számítottunk. Aztán amikor a lépcsőn megláttuk őket leesett az állunk.
Niall: Szó szerint mivel Brigi leesett a lépcsőn.
Harry: De Niall azonnal a segítségére rohant.
Jason: Szóval Brigi?
Niall: Ő egy nagyon aranyos lány.
Jason: Egyre több szerelmespár! De majd akkor mindjárt mesélsz. Most a Louis és Gizella páros érdekel.
Louis: Mit szeretnél tudni?
Jason: Mondjuk, hogy kezdődött és mióta tart?
Louis: Gizi nem nagyon akarta beadni a derekát és sokáig kellett győzködnöm, de egy idő után már minden magától jött. Ezért is ünnepeltük meg valamelyik nap az 1 hónapos fordulónkat.
Jason: 1 hónap? Ez már szép kis idő.
Louis: Köszönjük!
Jason: Akkor Niall most te jössz! Szóval Brigitta?
Niall: Nincsen semmi közöttünk. Jóban vagyunk, de csak, mint barátok. Bár mindketten többet szeretnénk.
Jason: Értem! Hallottam valamit Zayn felől is. Igaz?
Zayn: Igen! Kialakult valami Erzsivel, de ennek már vége.
Liam: Dehogy van vége! Hadilábon állnak maradjunk ennyiben.
Jason: Te elég szótlan voltál végig Liam. Valami történt Vanesszával? Hiszen már csak Ő maradt ki? Vagy Harrynek sikerült elhódítania?
Liam: A lányoknak van egy tanulómenedzserük, aki gyakorló munkát végezz és Ceciliának hívják. Nos, Ő nagyon aranyos, vicces és nagyon jól kijövünk egymással.
Jason: Értem! Harry?
Harry: Én teljesen szingli vagyok! Vani kedves és aranyos lány, de testvérként gondolunk egymásra. Én vagyok a jó brattyó és Ő pedig a rossz húgi.
Jason: Hallottam mi történt szegénnyel. Jobban van már?
Harry: Persze! Ő egy erős lány.
Jason: Nos, srácok köszönöm az interjút. Valamit szeretnétek a rajongóknak üzenni?
Niall: Lehet, hogy mi foglaltak vagyunk, de mindig velünk maradnak!
Harry: Nagyon szeretjük őket.
Zayn: Bízunk bennük és a támogatásukban.
Liam: Biztos szerelmesek lesznek egyszer.
Louis: Ne adják fel a reményt!


The Godess of Love


Jason: Sziasztok, lányok! Tudomásom szerint a The Dark Angel versenyre hívott titeket. Tudjátok, hogy miért?
Brigitta: Szerintünk csak középpontban akarnak lenni. Feltörekvő banda, akik csak arra várnak, hogy minél híresebbek legyenek.
Jason: Az első verseny már véget ért, aminek még nincs pontos eredménye! Mi a véleményetek erről?
Gizella: Én voltam az, aki megkezdte. Jártam az utcákat és aláírásokat gyűjtögettem. Szerencsére mindenki nagyon kedves és segítőkész volt.
Vanessza: Egy jó kis párbajozás sosem árthat a hírnévnek. Bár a One Direction-s fiúk szerint cica harcra hasonlít.
Jason: Láttam egy képet Louisról és Gizelláról. Mesélnél nekem erről?
Gizella: Persze, kerek egy hónapja vagyunk együtt.
Jason: A fiúk mesélték, már hogy, milyen kapcsolatban vagytok. Ti ehhez mit szeretnétek hozzá fűzni?
Vanessza: Szerintem a fiúk is elmondták már neked, hogy amit már Gizi is. Zayn és Erzsi kapcsolata hadilábon áll. Személyem szerint én Harryvel testvéri kapcsolatba kerültem. Nagyon aggódott értem, amikor elraboltak és ne is tudnák más szemmel nézni rá ahogy Ő sem rám. Cecilia és Louis kapcsolatáról pedig nem velünk kellene beszélned.
Jason: Látom határozott vagy! Elmondanád nekem miért raboltak el?
Vanessza: A régi bandám a Wonderland azt akarta, hogy visszamenjek hozzájuk. Amikor nemet mondtam egy kocsiba tuszkoltak és egy sötét szobában ébredtem másnap. Szerencsére Kentin segített nekem és így tudtam szólni a lányoknak, akik aztán siettek kiszabadítani.
Jason: Haragszol rájuk e-miatt?
Vanessza: Nem! Én teljesen megbocsátottam nekik.
Jason: Mi a helyzet veled Brigitta?  
Brigitta: Niall aranyos és kedves srác. Remélem a jövőre nézve több is lesz köztünk.
Jason: Erzsébet, hogy –hogy nincsen velünk?
Gizella: Egyéb banda kötelességeit teljesíti.
Jason: Rendben van! Remélem, tudjátok, hogy most sok utálót szereztettek az által, hogy a fiúk barátnői vagytok. Üzennétek nekik valamit?
Vanessza: Ezt az egész banda nevében mondhatom, hogy nem szeretném, ha azért pártolnátok el a fiúktól, mert több van köztünk, mint szakmai kapcsolat. Ha minket nem is szerettek őket támogassátok.
Brigitta: A saját rajongóimmal pedig az üzenjük, hogy imádjuk őket mindennél jobban.
Jason: Köszönöm szépen az interjút lányok. További sok sikert a következő versenyekhez.  

Köszönöm a képeket és a részt Vaninek és Brii-nek!!!!! Sok-sok puszi nekik!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése