2016. január 10., vasárnap

X.rész

10.rész

Első!

(Gizi)
A szombat este nagyon jó volt. Igaz vasárnap reggel rettentő másnaposságra ébredtünk, de szerintem megérte. A skacok vasárnap reggel haza mentek, de én még maradtam Lou-nál. Az egész napot kettesben töltöttük. Na, nem úgy. Lou elvitt ebédelni, majd sétáltunk a parkban, aztán még egy kerti moziba és beültünk. vagyis a hétvégén nagyon jól éreztem magam...
A hétfő szokványos volt. Az egész napot a lányokkal és a fiúkkal töltöttem. A suliba Lou-val voltam a stúdióban a lányokkal. Minden szépen csendben folytatódott. Sam  a koreográfusunk új lépéseket talált ki, így nem csak a próbák voltak az nap, hanem az új lépések is...
Kedd, milyen vicces, hogy pont 23-ára esett. Július 23. Alex születésnapja. Ennek a próbának köszönhetően tegnap ünnepeltük meg a kis srác napját. Már reggel hatkor ott álltam a stúdió előtt, amikor egy fekete limuzinból kiszálltak a Dark Angel tagjai. Mindannyian feketében voltak. Mi ennél azért egy kicsit ötletesebbek voltunk.
-Jó reggelt kívánunk mindenkinek! Meglehetősen korán indul a műsor, amit a Dark Angel és a The Goddess of Love tagjainak, a lányoknak köszönhetjük. Ma van az első próbatétel napja, amit Gizi és Amy fog teljesíteni! Mindenki szurkoljon a kedvencének!-mondta Richard, amikor kiszállt a kisbuszból.
-Kéz és láb törést!-nyújtotta Amy felém a kezét.
-Neked is-ráztam meg, majd vártuk, hogy Richard elindítson minket. Nem is kellett sokat várni. Visszaszámolt, majd elordította magát, hogy Rajt és elindultunk. Nem rohantam mert nem szeretem. Mindenkinél meg álltam és elmagyaráztam a helyzetet, de voltak olyanok is, akik rögtön tudták és szurkoltak nekünk. a lányok különböző helyeken vártak inni, meg enni valóval. Előre meg lett beszélve, hogy merre megyek. Arra amerre sok ember van, a Plázába.
Szerda reggel 6:01-kor letelt a 24 óra, így végre leülhetem egy kicsit. Lou és Brigi várt csak rám. A többieknek dolguk akadt.
-Számoltad,-kérdezte Brigi.
-200 után abba hagytam-mosolyodtam el, amikor megláttam barátnőm elhúzott száját.
-Az nem sok-jelentette ki.
-Nem baj. Gizi mindent megtett-mondta Lou, majd besegített az autóba és haza fuvarozott. Amint haza értem ledőltem az ágyamba és aludtam...
Amint később kiderült mindketten megszereztük a 200 000 aláírást, így döntetlen lett. És az is kiderült, hogy 2 hét múlva lesz a következő próbatétel. Kicsit bántam, mert irtóra fájt a lába, de mindent megtettem, így rajtam már nem múlik semmi...
Gizi
Vani

Erzsi

Brigi

Nem kis meglepetésemre a csajok még is úgy vártak, mintha nyertem volna. Kaptam egy tortát és egy gyors 10 perces bulit csaptunk a stúdió összes munkásával. Minden énekessel, koreográfussal, tanárral és menedzserrel. Aztán mentünk vissza dolgozni...
Ezen a kedden Louis vitt haza. De nem hozzánk és nem hozzájuk. Egy kis ház, amit csak a mai napra bérelt ki. Az asztal szépen megterítve. Leültünk és ő kiszolgált. Megvacsoráztunk. Majd Lou felvezetett a szobába. Megállt előttem, majd megcsókolt. Nem tudtam mit tegyek. Megharapta az ajkam, mire kinyitottam a szám és beengedtem a nyelvét. Táncot járt a nyelvünk. Nem tudtam visszafogni magam. Beletúrtam barna sörényébe. Halkan nyögtem, amikor csókolni, harapni kezdte nyakamat. Egy apró mozdulattal ledöntött az ágyra. Egy pillanatra még levegőt is kaptam, amíg levette a felsőjét Lou.
-Nekem ez az első-vörösödtem bele, gyors vallomásomba.
-Te még nem...! Vagyis...!-makogott az én Boo-m.-Nem baj. Én vigyázok rád.-csókolt meg ismét. Mintha most egy kicsit visszafogottabb lett volna, de én nem akartam. Most én haraptam meg az ő ajkát ,mire meglepetten nézett rám. Bele nézet a szemembe, majd mint aki értette, hogy mit akarok folytatta tettét, de már szenvedélyesebben. Nem olyan gyorsan, de nem is lassan levetkőztettük egymást, de nem szakítottuk meg a csókunkat.
-Gyönyörű vagy-mondta, amikor hagytunk egymásnak egy kis oxigént kapjon.
-Nem, de te szexi és izmos vagy-csókoltam meg. Újra szenvedélyes csókba kezdtünk, közbe ő fel-le mozgatta kezét a testemen, majd megállt a melleimnél. Először épp csak hozzá ért, majd nyalogatni kezdte a mellbimbóm. Sóhajtoztam. Próbáltam egyre közelebb kerülni hozzá. Bele martam a vállába, de ő meg se rezdült. Csak velem törődött. Mikor már vergődtem alatta, lejjebb merészkedett. Miközben a mellemet csókolta, keze a legérzékenyebb pontomat simogatta, izgatta...

A forró, szenvedélyes éjszaka után, kicsit furán éreztem magam Lou pillantásaiban. Minden pillantása éhséget sugárzott. Ahogy fürdőzés után visszamentem a szobába, hogy keresek valami tisztességes ruhát, elkapta a derekam és magához rántott. Pont úgy estem, hogy legérzékenyebb pontja a seggemnél volt.
-Minden oké? Jól vagy?-kérdezte, közben csókokkal lepte el a nyakam.
-Ühüm, Nagyon jó vagyok. A tegnap este remek volt-mondtam pirulva.
-Szerinte is-fordította úgy az arcom, hogy meg tudjon csókolni.-Kár, hogy vissza kell mennünk.
-Ja, de a hétvégén megismételhetnénk-pirultam el az nap már nem tudom hanyadjára.
-Jó ötlet-dobott az ágyra.-, de most reggel is csinálhatnánk egy ismétlést-csókolt meg és keze már a törölköző alatt volt...
Louis T.



Szerda 8:30
Elkéstünk, de nem volt baj. A lányok óriás szemekkel figyelték minden mozdulatom. De még David is megnézet.
-Úgy nézel ki, mint aki  egy nagyon jót szexelt -nevetett Zayn a megjegyzésén.
-Ennyire látszik?-pirultam el már megint.
-Hát elégé-vigyorgott Liam is.
-Hát, akkor...?-próbált Brigi tapintatosan kíváncsiskodni.
-Igen-mondtam halkan.
-Úúúúúúúúúúú- mondták a lányok.
Evvel egy darabig le is tudtuk a dolgot, de csak addig, míg négyesben nem maradtunk. Akkor aztán a csajok faggatni kezdtek. Nem minden kérdésre válaszoltam, de egész nap úgy vigyorogtam, mint a tejbe tök. Persze ezt anya is észrevette, amikor haza értem. Nem titkolhattam el előle, így inkább mindent bevallottam.
-Védekeztettek?
-Igen.
-Akkor minden rendben-mosolygott rám. Majd elkezdte mesélni, hogy neki milyen volt az első alkalom. Tudtam, hogy nem apa volt neki és sok mindenen túl ment mire összejöttek, de most tényleg elmesélt mindent. A végére elsírtam magam. Átöleltem, mikor befejezte, majd elmentem leckét írni. Még álmomban is kísértett anyám története...
L. Tomlinson

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt 💜de azért egy-két Briall részt is irhatnal 😁

    VálaszTörlés
  2. Tetszik mi Brigi?:D
    Egyébként Bözs jó lett:) Bocsi h mindig ezt írom de nem tudok mást:) tényleg jó rész lett:)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik mi Brigi?:D
    Egyébként Bözs jó lett:) Bocsi h mindig ezt írom de nem tudok mást:) tényleg jó rész lett:)

    VálaszTörlés