2016. július 27., szerda

2.évad 6.rész

Csúnya, gonosz hétfő

Brigi
Nehezen indult a nap. Nem akartam még itt hagyni a szép hétvégénket. De nem tehetem ellene. Megnéztem a telefonom, lezuhanyoztam és magamra kaptam az első ruhát, majd elmentem, hogy bevásároljak. Mivel nem ez volt az első hétvége, hogy Ni-nél töltöttem, így tudtam, hogy melyik boltba érdemes elmenni. Ezért volt itt néhány ruhám. Niall-nek írtam egy cetlit, hogy hova mentem, amit az étkezőasztalon hagytam.
Mivel nem akartam cipekedni, így kocsival mentem. Nem igazán szerettem, mert soha nem találtam parkoló helyet az ajtó közelében. De ilyenkor jól jött. Gyorsan kellett végeznem, hogy Niall és én is idejében beérjek a munkába.
A bevásárlás gyorsan megvolt, mert a papír szerint haladtam. Már az autó felé haladtam, amikor valaki elkapta a karom hátulról.
-Te ribanc! Miattad vonultak vissza az angyalok-vágott pofon valaki. A vörös hajtól nem láttam, hogy ki volt. A hajamat kezdte tépni, miközben próbáltam megvédeni magam. Az emberek körbe álltak minket...

Niall
Nehezen ébredtem. Hétfőn soha nem tudtam idejében felkelni, a telefont pedig mindig elfelejtettem vasárnap este beállítani. Most se lehetett máshogy. 7:30-kor nyitogatni kezdtem a szemem. A fény idegesített, de ez segített abba, hogy felébredjek.
Lezuhanyoztam és magamra kaptam egy sport cuccot, majd elindultam le a konyhába. Azt hittem ott van Bri, de nem volt ott. Egy cetlit találtam az asztalon, amit ő firkantott, hogy tudjam hol van. Milyen figyelmes. Leültem az asztalhoz és elővettem a telefonom. 5 nem fogadott hívásom volt Paul-tól, 2 Liam-től. Majd később visszahívom őket. Most Brigit kell megtalálnom, hogy ne késsünk el. 3-szor csörgettem meg, de egyszer sem vette fel. Ez aggasztani kezdet, ezért lementem a garázsba. Mivel Brigi autója nem állt a ház előtt, így tudtam, hogy hova ment.

Amikor odaértem nem hittem a szememnek. Brigi verekedett valakivel. A paparazzók körbevették őket. Sietnem kellett mielőtt még nagyobb baj lenne belőle.Megálltam az autóval, de nem állítottam le a motort. Kiszálltam az autóból, elkaptam Bri kezét és betuszkoltam az autóba, majd én is beszálltam és elhajtottam.
-Mi a fene volt ez?-kérdeztem 2 sarokkal arrébb.
-Letámadott az a nőszemély. Én csak megvédtem magam-fordult felém Bri értetlenül.
-El kellett volna jönnöd onnan, nem pedig folytatni a verekedést. Vérzik a szád.-adtam oda neki egy zsepit.- Ha beérünk és ezt megtudja David nagyot fogsz kapni.
-De nem én tehettem róla-törölgette a száját miközben én a stúdió felé hajtottam.

Brigi
Nem akartam elhinni, hogy én vagyok a hibás. Azt hittem valaki megért, de nem. David is engem hibáztatott. Az ügy miatt kicsit késve indultunk neki a napnak. Nagyon jól néztem ki. A hajam csapzott volt, az ajkam felrepedve. Szerencse, hogy videoklipet nem kell most felvenni és az is szerencse, hogy a rádiónál kezdünk. Imádtam a reggeli műsorokat. Azt általában nagyon sokan hallgatják.
Miután kisminkeltek és megcsinálták a frizuránkat, aminek semmi értelme nem volt, mert senki nem látott, megkezdődött a műsor. John a műsorvezető  nagyon jól csinálta a dolgát, de most meglepő kérdéseket tett fel. Eddig mindig a munkáról és az evvel kapcsolatos érzéseinkről faggatott most viszont a magán életünkről faggatott.
Valahogy megneszelte, hogy Niall-hez költöztem, Erzsi Zayn-hez, Gizi pedig Louis-hoz. Megneszelte, hogy a hétvégét együtt töltöttem Niall-lel és arra is utalt, hogy " nem csak aludtunk". Egyre zavaróbb lett a helyzet. Olyan volt mintha vájkálna az életembe. De nem csak velem tette ezt. Erzsit és Gizit se hagyta nyugton. És végül a kegyelem döfés a ma reggeli incidens volt. Utáltam, hogy mindenről tud. Eddig azt hittem, hogy jóban vagyunk, de úgy látszik tévedtem. Persze ezt megbeszéltem Niall-lel is.
-Csak a pénzért csinálja. Eddig nem kérdezett olyan dolgot ami felzaklat, hogy megbízatok benne és bármikor amikor hív, ti menjetek feltételek nélkül. Most, hogy van néhány érdekes dolog az életedben, mint például a kapcsolatunk, rögtön kimutatta a foga fehérjét. De ne törődj vele. David és a stúdió majd elrendezi. Némi pereskedés után, majd meglátjuk, hogy még mindig lesz- e munkája.
-Most olyan gonosznak tűntél-motyogtam, ahogy tekintette elsötétült.
-Mondtam, hogy a sztárok élete nem mindig olyan csodálatos, mint amilyenek tűnik. Most mindenki a reggeli incidenst fogja boncolgatni, de neked nem szabad kimutatnod semmit. David, majd megtanítja, hogyan kell hárítani-húzott magához.-Minden rendben lesz.
Olyan déjá vu érzetem volt. A gyilkosság helyszínén is ezt csinálta. Most jöttem rá, mennyire függök az én Írmanómtól. Ő mindig tudja mit kell tenni. Ő mindig átvesz tőlem minden terhet, én csak a háttérben állok. De ez így nem jó. Nem vehet át mindig mindent. Vajon a többiekkel is történek ilyesmik? Vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?
Miközben ezen rágódtam Niall megcsókolt és elment, hogy folytassa a munkát. De én nem tudtam olyan könnyen túl tenni magam a dolgokon. Most, hogy a gyilkosság is eszembe jutott egy csomó minden maradt, amit át kell gondolnom...

Sziasztok! Köszönöm, hogy velem vagytok. Most egy kis kitérő fog következni, de nem sok. Gondolom mindenkinek feltűnt, hogy úgy tűnik, hogy csak Brigivel történek rossz dolgok. Hát ez nem így van. A következő (4) bejegyzések a többi lányról szól.Elmesélem, hogy velük mi történt addig, míg Brigi a saját gondjaival harcol. Remélem továbbra is tetszeni fog a történet és minél több kommentett kapok!
By: Erzsi Szatmári
Ui: Majdnem elfelejtettem: 2017.01.01 új blog indul, amit én írok. A szereplők már fel vannak téve, így ha valakit érdekel akkor a link itt lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése