2016. augusztus 7., vasárnap

Buli (Zayn & Erzsi)

Zayn
Minden nő mást szeret. Ezt én is tudtam. De nem tudtam Erzsi mit szeret az olvasáson kívül. Próbáltam Briginél puhatolózni, de nem mondott semmit.
-"Ha szereted, ki fogod találni"-mondta nagy bölcsen. Hiába könyörögtem egy kis információ morzsáért, hallgatott, mint a sír. Odaértünk a villához. Együtt szálltunk ki. Reflexből kerestem egyből Erzsi kezét. Amikor rátaláltam összekulcsoltuk és semmi pénzért nem engedtük volna el. Gyönyörű, nagy udvarral rendelkezik ez a hely.
Lehet, hogy később kijöhetnénk ide sétálni-futott át az agyamon, de akkor még nem tudtam, hogy mi fog a házban várni...

Az eset mindenkit megrázott. Ahogy Liam benyitott a szobába, megéreztem, hogy valami baj van. Erzsi elé álltam és vártam, mit mond Niall. Elrántotta Brigit az ajtóból és végre megszólalt.
-Ide ne engedd a lányokat! Liam, hívd a zsarukat és Pault!
Tudtam, hogy ez nagy bajt jelent így elkezdtem lefelé rángatni Erzsit a lépcsőn.
-Zayn, ki a fene tette ezt?-kérdezte Erzsi. A hangja szigorúan csengett, de engedelmesen követett.
-Nem tudom-mondtam az igazat. Nem tudtam hova vigyem, így csak a szökőkútig mentünk. Mögöttünk jött Harry, Vani, Louis, Gizi, Niall, Brigi és végül Liam. Pont leültünk, amikor az első rendőrautó áthajtott a kapun...

A rendőr egy faragatlan tuskó. Jó végezze a munkáját, de ha nem tudunk többet, akkor nem tudunk többet. Már azon gondolkodtam, hogy az öklömmel hallgattatom el, amikor Erzsi átölelt és sírni kezdett. Már egyszer láttam sírni, akkor amikor megmondtam, hogy nem lesz közöttünk semmi, de most nem én, hanem valaki más okozott neki fájdalmat. Pokoli érzés volt. Átkaroltam és az ötletek csak úgy cikáztak a fejembe, hogy hogyan nyugtassam meg, de egyik sem tűnt a legalkalmasabbnak.
Nem is kellett, mert Erzsinek százszorta jobb ötlete támadt.
-Elmegyünk inni?-emelte rám vörös szemeit.
-Hát persze!
-Mi az?
-Én nem hittem, hogy te iszol. De persze evvel nincs baj, nem úgy értem, csak...
-Csak nem gondoltad volna rólam. Semmi baj. Sok mindent nem tudnak elképzelni, amit én meg akarok tenni. Például szeretnék egy tetoválást vagy megszeretnék tanulni vezetni, de csak motoron. Valahogy az autókban nem bízok annyira.
-Én megtaníthatlak-kaptam rögtön a lehetőségen.
-Tudom, ezért mondtam neked.
-Na, akkor irány a Sötét Bár-indultam el a motor felé.Megmutattam neki, hogy induljon el és hogyan tud megállni.
-Szerintem a legjobban úgy lehet megtanulni vezetni egy motort, ha most felülsz és vezetsz.
-Mi?
-Hajrá!-csaptam a fenekére, amitől egy kicsit megugrott...

A bár zsúfolásig megtelt. Sokan körénk gyűltek. Nem volt szokványos látvány, ahogy egy lány megver. De nem hagyom magam. Erzsi egész jól bírta a piát, de ő nem vállalta be a versenyt. egy kis csaj aki nem messze ült mellettünk meghallotta miről beszélünk és ő vállalta, hogy kiáll ellenem. Erzsinek nem igazán tetszett az ötlet, de hamar meggyőztem, hogy nem lesz baj. Az elején úgy tűnt simán megverem, de ahogy én lassulni kezdtem ő úgy gyorsult és hamar be is ért. 10 pohár itóka volt előttünk , még az elején. Már csak három volt nekem, amikor Erzsi odajött és megcsókolt.
-Ha megnyered otthon nagy jutalmat kapsz-suttogta a fülembe, aztán hátrébb állt. Természetesen ez meghozta az erőt és megvertem a kis csajt. Kezet nyújtottam felé, de nem fogadta el.
-Csak szerencséd volt-mondattal el tűnt a bár hátuljában.
-Akkor haza megyünk, hogy kiélvezd a jutalmad?-bújt hozzám Erzsi.
-Persze hogy.
Könnyen beindult a motor. Engedtem, hogy Erzsi vezessen néhány sarkon keresztül. Csak, így tanulhat meg vezetni. Látszott, hogy élvezi. Már majdnem elhagytuk a város közepét, amikor megláttam egy sötétített ablakú autót mögöttünk.
-Gyorsíts!-parancsoltam barátnőmre.
-Miért?-kérdezte, de tette amit mondtam.
-Valaki követ.-kicsit megrándult a kezében a kormány, de egyenesen tartotta a járműt. -Semmi baj. Ne izgulj. Hipp-hopp lerázzuk. Most csak figyelj előre!
-Rendben!
Előkaptam a telefonom és tárcsáztam a rendőröket. Miután értesítettem őket, Pault is felhívtam.Felajánlotta, hogy menjünk hozzá, de nem fogadtam el. Tudtam, hogy nálam biztonságban lesz Erzsi és akartam a jutalmamat.
-Menj át rajta!-parancsoltam Erzsire, amikor meg akart állni a piros lámpa előtt.
-De nem akarok büntetést kapni!
-Nem fogsz! Tudják, hogy követnek. Menj már!
-Jó van!-gyorsított.
Amikor a házam elé értünk lassított. Megfogtam a kezét és egyenesen a garázsba parkoltuk le a járgányt. Néma csöndben szálltunk le és mentünk be a házba. Mindketten még az adrenalin hatása alatt álltunk. Végre mikor már egy fél perce álltunk a nappali ajtajában Erzsi megcsókolt. Vadul, erőszakosan. Már épp félmeztelenek voltunk, amikor csöngettek. Káromkodva nyitottam ajtót a két rendőrtisztnek...
Képtalálat a következőre: „szerelmesek a konyhában”


Hétfő
-...Na és végre elmentek a rendőrök. Azt hittem vége az egész estének, de amint becsuktam az ajtót Erzsi vetkőzni kezdett. Aztán nem csak este, de másnap is csak szeretkeztünk. Először a nappaliban, majd a konyhában, a nappaliban, a fürdőben, a nappaliban, a hálóban és végül a konyhában és a hálóban. Csak annyi időre hagytuk, abba míg aludtunk és vasárnap délután elmentünk moziba.
-Az igen. Niall a ti vasárnapotok is így telt?-kérdezte Harry.
-Hasonlóan-vörösödött el az ír srác.
-És sokan azt mondják, hogy nem hasonlítunk-veregettem meg a hátát.

2 megjegyzés:

  1. Azta, Erzsi *-------------*
    i-m-á-d-o-m!!!!
    -Bri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszike! Remélem továbbra is tudom hozni ezt a formát. É minél hamarabb a kövi részt!

      Törlés