2016. július 8., péntek

2.évad. 1.rész (vagy 21-es rész)

2.évad 1.rész
(Brigi)
Mióta minden visszaállt a régi kerékvágásba Niall és én közelebb kerültünk egymáshoz. Nem hittem, hogy valaha is ilyet mondok, de örülök, hogy először vagyok szerelmes. Niall mindent megtesz értem. A családom is imádja nem csak én. Vagyis az életem a kis kalamajka után tökéletes lett. Úgy érzem igazán boldog vagyok.
Mióta visszajöttem és a banda csak még erőteljesebben dolgozik, egyre inkább érzem a kapcsot közöttünk. Egymásra vagyunk utalva.
-A koncerten új színpadi elemeket fogunk használni. Ma elmegyünk a helyszínre és kipróbáljuk mindet. Szeretném, ha ti is ott lennétek, nehogy megijedjetek. Az első, hogy lentről fogunk "felemelni" egy gép segítségével.Ó, egy fontos dolog. A "The love song of angels" című dalnál, Brigi a levegőben fog énekelni. Nem lesz baj-simított végig az arcomon David.
-Oké, bízom benned
-Ó, és az utolsó dal a fiúkkal lesz.
Mindenki vigyorogva gondolt arra, hogy a szerelmével lehet a színpadon...

Este
Végre egy újabb koncert. Mindig szeretem a rajongókkal lenni. Nekik énekelni, miközben velünk énekelnek. Még készülődtünk, amikor a fiúk is a helyszínre értek.
-Szia, kicsim! -jött oda hozzám Niall és megcsókolt.
-Szia! Milyen napod volt?
-Hosszú és még nincs vége. Alig várom a közös számunkat!
Na igen. A híres duett. Minden párosnak van egy száma. A miénk: A szerelmes angyal dala. Mindenki azt hiszi, hogy a címet én találtam ki, pedig nem. Harry volt a nagy ötlet mester. Ő találta ki az összes duett címét.
-Én is-válaszoltam és megcsókoltam. A szemében égett a szenvedély.
-Na, lányok!-jött be David.- Kezdődjön a Koncert!

Kiléptünk a színpadra. Én mentem elől. Erzsi kezdett el gitározni. Kicsit meglepődtem, mert nem így volt megtervezve. Arról volt szó, hogy én köszöntöm a megjelenteket, majd énekelünk egy számot. Hátranéztem Vanira, de ő csak biztatóan mosolygott rám.
-Sziasztok!-kiáltottam a mikrofonba. Mindenki sikítani kezdett. -Az első dalunk a The real memories...

Miközben énekeltem a táblák szövegeit olvastam. A legtöbb nekem szólt, de természetesen a csajoknak is volt, nem is egy írva.
-Most egy duett következik - kezdtem bele a következő dal bevezetésébe, mikor vége lett az első dalunknak.-Szerintem mindenki érezte már, hogy szabad.? A dalnak, amit Vanessza és Harry Styles fog énekelni ez az érzés lesz az alapja. Reméljük, hogy ezt az érzést vissza tudjuk adni evvel a dallal.A dal címe pedig: The wings of music.

Aztán megint egy közös dal következett, de most már Harry is a színpadon volt. Gizi és Louis duettje következet : Love hearts in the city

A sémának megfelelő közös dal következet Louis-szal. Majd Erzsi duettje Zayn-nel.
Learning about the bike

Végül a mi duettünk Niall-lel. Szinte tényleg csak neki énekeltem. Olyan romantikus volt. Furán romantikus...

A koncerttől számított 1 hét mozgalmas volt. Hétfőn felkeresett minket egy idős hölgy. Nagyon meglepődtünk. Meghívott minket egy hétvégére az otthonába. Azt mondta, ha alkalmasok vagyunk rá nagy jutalmat kapunk. Hát így a héten elintéztünk minden munkát, hogy szabad legyen a hétvégénk. De arra nem számítottunk, amit abba a villába kaptunk. Szerencse, hogy a fiúk is jöhettek...

4 megjegyzés:

  1. Azt a mindenit Etus *-* Tudod, hogy hogy vártam már *o* <3 Imádoom <3 Ugyanolyan jó mint eddig *-* Sokkal fejlődött a fogalmazásod is <3 Nagyon gyorsan a kövivel léciii *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszike!
      megpróbálom minél hamarabb hozni, de nem ígérek semmit!

      Törlés
  2. Osztom Vani véleményét:)
    Tetszik nagyon<3 és siess a kövivel!!!!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike!
      Talán most tudom teljesíteni a kérést :)

      Törlés