2016. június 17., péntek

1 perces!

Minden Niall és nem Niall rajongónak :)

1.
ISKOLA

Ayla és Niall

Szeptember 1.
Ma van az a nap, amikor be kell költözni a koleszbe. Most leszek először egyedül egy nagy városban, így kicsit ijesztő ez a helyzet, de egyben izgalmas is. Ayla Sherrard vagyok, elsős. Nem vagyok valami magas. Vékony, okos lány vagyok. És ami fontos nem vagyok olyan mint a nővérem, nem szeretek a rivalda fényben lenni. A szüleim sokat várnak tőlem, mert a nővérem is kitűnő lett és most egy gazdag férj felesége. Nem szeretném, ha az iskolába is a nővérem árnyékában kéne élnem. Ahogy felértem a lépcsőn, egy apró, gyönyörű lány állt előttem.

-Isten hozott a Talents Universiteten! Lexi May vagyok, végzős. Én fogok segíteni neked beilleszkedni. Megtudhatnám a neved?

-Öööö...persze. A nevem Ayla Sherrard.

-Egy pillanat!-kezdte el keresni a nevem a papírján. Gesztenye barna haja, nagyon jól állt az arcához és a szeméhez. Sokkal szebb, mint én. -Ó, meg is van. A 12-es a tiéd. Gyere, megmutatom melyik az!

-Köszönöm!-vettem fel a táskám. A falon a volt diákok képei voltak kitéve. A lépcső tetején ott volt a nővérem, mellette egy A/4 -es lapon fel van sorolva, hogy miket is tett. Elfordultam és többet rá sem néztem arra a képre. 

A szoba nagyon jól nézett ki. A falak lilák voltak, gyönyörű, de furcsa mintákkal. Nekem kifejezetten nagyon is tetszett. 2 emeletes ágy volt, aminek a lábaira különféle, a falhoz hasonló minták voltak faragva. Lexi magamra hagyott pakolni. Újra egyedül. Egész életemben, így éreztem magam otthon. Nem új az érzés.

Miután kipakoltam elmentem kicsit felfedezni. Egyből megtaláltam a könyvtárat. Ahogy beléptem az épületbe megcsapott a könyvek illata. Otthon éreztem magam. Biztonságban. Lehunyt szemmel léptem be a régi épületbe, ami nagy hiba volt. Megbotlottam a réginek tűnő szőnyegben.Vérvörös lett az arcom, amikor egy nagyon drágának tűnő cipő jelent meg a látókörömben. 

-Jól vagy?-kérdezte egy nagyon szexi férfi hang.

-Igen, köszi!

-Niall Horan vagyok, másod éves.

-Ayla Sherrard, első éves.Remélem nem okoztam nagy gondot!

-Nem, dehogy! Én vagyok itt a könyvtáros, míg Miss Allnatt vissza nem tér.Szeretsz könyvtárba járni?

-Igen, nagyon.

-Milyen könyveket szeretsz?

-A szerelmes regényeket. 

-Akkor sokat fogunk még találkozni. Szia!

-Szia!-még akkor is az ajtót néztem, mikor Niall már nem látszódott. Ekkor összefutottam Lexi-vel, aki körbe vezetett...

1 hét múlva...
Niall igazán kedves velem. Segít a lecóba és együtt szoktunk könyveket keresni. A héten virágot és csokit hozott, majd elhívott életem első randijára. Lexi segített készülni, majd "Kéz és lábtörést" kívánt és elment. Niall pontban 20:00 órakor megjelent az ajtóban. 

-Szia! Kész vagy?-kérdezte az ajtóban állva.

-Szia! Igen mehetünk.

Egy holdfényes vacsorát szervezett nekem. Különösen szép volt a sötétben a gyertya fény. Az egész olyan meghitt volt...

Niall kocsija éjfélkor állt meg a kolesz előtt. Lexi az ablakából figyelt minket.Jeleztem neki, hogy tűnjön el. Kuncogva engedte vissza a függönyét.

 Életem első csókja egy teliholdas éjszakán esett meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése