2016. június 3., péntek

Díj!!!!

Köszi Brigi!
Bocsi, hogy ilyen sokáig tartott míg kirakom, de végre sikerült összeszednem 15 dolgot magamról.

1. Írj magadról 15 dolgot: 
  1. Imádok +18-as történeteket olvasni!
  2. Szeretem az animékat és mangákat.
  3. Nagy chips függő vagyok.
  4. Nagyon tetszik egy srác.
  5. Késő estig szoktam olvasni.
  6. Nem vagyok egy rendszerető ember, kivéve, amikor iskolai kiránduláson vagyok.
  7. Szeretek suliba járni, Szeged óta.
  8. Szeretek sportolni.
  9. Imádok olvasni.
  10. Pici lábam van
  11. Elégedett vagyok magammal (hátulról) :D
  12. Kemény vagyok a húgaimhoz
  13. Nem tudok egyedül aludni egy szobában.
  14. Szeretek Larry Stylinsonos (vagy más páros) blogot olvasni
  15. Imádom az eső utáni időszakot

2. Válaszolj 15 kérdésre:
1.Érezted már úgy, hogy abba kell hagynod a blogolást? 
igen, egyszer.
2.Ha igen, miért?
 Volt egy személy, aki a fejemhez vágta, hogy rohadt szar a blogom (nem szó szerint)
3.Ha nem, miért nem? :D
 Erre nem kell válaszolnom:)
4.Hány blogod van éppen?
most 3
5.Hányat hagytál abba? 
3-at indokot miért privátban.
6.Van kedvenc könyved?
 nincs állandó kedvenc könyvem, jelenleg... 
7.Mi a címe?
...ismét a szürke 50 árnyalata
8.Olvasod az én blogomat?
nem, csak viccből csináltam hozzá díjat 
9.Mi a véleményed róla? 
Nagyon jó történet. Szépen összeszedet a gondolat mennet és nagyon cuki részek is vannak benne. Tudod "szívatni" az olvasokat, hogy a legjobb résznél hagyod abba, de ez érthető:D
10.Mi a véleményed a sablonosan megírt történetekről? És amik direkt ilyenek?
Néha jó egy kis sablonos történetett olvasni. Én így érzem főleg, ha nagyon ki vagyok merülve.
11.Olvastál már Harry herceges blogot? 
szerintem nem, de nem tom biztosra.
12.Voltál már külföldön nyaralni?
 voltam.
13.Ki a kedvenc íród? Énekesed? Színészed?
sok jó író van, de kedvencem nincs. Énekes: Freddie, színész: nincs
14.Mi leszel ha nagy leszel?
felnőtt, ennél többet még nem tudok.
15.Van valamilyen álmod?
 kijutni Londonba.

Én nem teszek fel kérdéseket, ezt már megtettem Briginek és nem küldöm senkinek, mert már elküldtem annak akinek akartam :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése