2016. május 16., hétfő

XX.rész

Hát elérkezett ez a nap is!
 Az évadzáró rész. Nem akarok túl sokat köríteni. Nagyon köszönöm, hogy olvastátok a történetem. Nagyon sok erőt adtatok! Remélem, hogy a továbbiakban is olvasni fogtok.

A huszadik rész egy meglepi. Egy vidi lesz a rész, amihez nem túl sok mindent írok. Néhány pillanatot, mivel innen fog majd folytatódni a 2.évad csak akkor már inkább a romantikus oldalt fogom előnybe hozni.

(Erzsi)
Túl gyorsan jött el a mai nap. Még mindig nem éreztem magam készen, hogy előadjam a duettemet. Zayn-nel együtt mentünk a helyszínre , ahol este a párbaj lesz. Már egy csomó ember dolgozott a effekteken, háttéren. Átöltöztem és irány a próba. Ahogy a dal végéhez értünk a partneremmel, kaptunk néhány tanácsot, hogy hova álljunk, hogy a lámpa minket világítson meg. Mozgatni fogják a lámpákat, de akkor is van egy terület, amit már nem tud megvilágítani. Ahogy hevesen bólogattam a tanácsokra, nyílt az ajtó és a Dark Angel tagja léptek be a menedzserrel. A lányok állandóan felénk tekingettek és röhögtek, ami nagyon idegesített.
-Van valami bajotok?-kérdeztem.
- Igen, te-nevettek fel. 
-Ribancok!
-Na várj csak!-mondta Amy és nekem akart ugrani, de ekkor a menedzserük elénk állt.
-Ezt nem így kell elrendezni! A színpadon.
-Rendben! Ha nyerünk megkapjuk a stúdiótokat, ha ti nyertek tiétek a One Direction!-ajánlotta Flora.
Nem akartam egyedül dönteni. Ekkor feltűnt hátulról a stúdió igazgatója és igent mondott. Egy elég idős bácsi, aki szerintem egy kicsit szenilis.
-Bízom bennetek!-veregette meg a vállam, majd az új fiúhoz rohant kioktatni valamiről.
Így kis teherrel a vállamon vártam az estét...

Már hétkor zsongani kezdtek az emberek és a stadionba jöttek. Apáék is megjelentek, ahogy a banda összes tagja még Brigi is, aki kemény 2 hét után visszajött Németországból. Azon a héten ki is békültünk. A stadion kezdett megtelni, a vérem forrni kezdett az adrenalintól. És elkezdődött:


Nem tudtam visszafogni magam. Ott álltam a színpadon ás kihirdették, hogy nyertünk. Odarohantam Zayn-hez és megcsókoltam. Először néma csend lett, de aztán üvölteni kezdett a tömeg. Vigyorogtam, mint egy sült bolond. De nem csak én. A lányok is a színpadra rohantak és megöleltek. 
Zayn a mikrofonhoz lépett.
-Most pedig jöjjön egy közös dal. A Ross Roll Stúdió összes tagja énekelni fog. Gyertek skacok!
Mindenki ott volt: Taylor Swift; Selena Gomez, 5 seconds of summer, The vamps és mindenki más, akit nem soroltam fel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése