2016. július 10., vasárnap

2.évad 2.rész

(Niall)
Mióta visszatértünk a kiadóhoz egy nyugodt percünk sincs. Nem a koncertek miatt, mert azt bírjuk. Paul kutakodott egy kicsit a Dark Angel-ös lányok és a stúdiójuk után és rengeteg dolgot tudtunk meg. Viszont az igazgatóról szinte semmit. Pault ez nagyon zavarja. Így megbeszéltük, hogy soha nem hagyjuk magukra a lányokat. Mindig lesz mellettük valaki. Munka közben David, otthon mi fiúk vigyázunk rájuk felváltva. A héten én voltam a soron. Először nem tudtam mit is tegyek. Legalább meghívatni nem kellett magam. Brigi a koncert előtt megkért, hogy vigyem haza és, hogy koncert után maradjak vele. Felmentünk Bri szobájába és készülődni kezdtünk a koncertre. Brigi feltűzte a haját, nem értettem miért, ott úgyis igazítani fognak rajta, de biztos ez valami női dolog. Nagyon jól áll neki a kék-jegyeztem meg gondolatban. Ez azért jutott eszembe, mert egy kék felső volt rajta, ami kiemeli dekoltázsát.
-Most már mehetünk?-kérdeztem és egy fekete kabátot nyújtottam felé.
-Egy pill.-száj fényezte még be a száját.-Köszike!-puszilt arcon, amitől csillogni kezdett azon a helyen az arcom, amit a fiúk meg is szóltak.
-Jól van, fiúk. Most már szájatok le Niall-ről és kezdjetek el készülődni-szólt a fiúkra Paul.
-Rendben!-mondtuk egyszerre.

Este
A háttérből figyeltem a lányokat. Nagyon jól csinálták. Mintha eddig mi sem történt volna. Büszke voltam Bri-re. Nagy döbbenetemből Harry váll veregetése szakított ki. Tudtam mi következik. Az első duett. Imádtuk a duetteket. Képesek voltunk heteket készülni egyre. Emlékszem mikor Erzsi felhozta az ötletet, mindenkin bambán bámult rá, csak Zayn támogatta. Erzsi visszakozni kezdet, hogy ez csak egy ötlet volt, ha nem hát nem, felejtsük el. De valójában mindannyiuknak tetszett. Én személy szerint azon lepődtem meg, hogy még senkinek nem jutott eszébe. Megnyugtattuk Erzsit, majd párokba kezdtünk dolgozni. Először Vani lett kész Harry-vel, ezért is éneklik ők el először. Persze egyik se lett elsőre tökéletes, de lehetett rajtuk dolgozni és végül mind remek lett.

Azután a lányok énekeltek, de Harry fent maradt a színpadon és ő is velük énekelt. A refrénnél mindenki velük énekelt. Szeretem Brigi arcán azt az őszinte mosolyt, amit nem könnyű előcsalogatni. Miközben fejben levetítettem hányszor láttam azt a mosolyt, a következő duett következett.

Egy közös dal, most már Louis is csatlakozott hozzájuk. Majd Gizi felkonferálta a következő duettet. Az Erzsi és Zayn párost.

Motoros haverom még mindig kicsit távolság tartó volt, de mi fiúk ezt jól értettük. Láttuk miként szenved, amikor Perry elhagyta. Azt hittük elveszítjük. Ivót, drogozott. Akkor nem törődőt senkivel és semmivel. Hála Louis-nak és Harry-nek szépen lassan Zayn is rájött, hogy ez nem jó így és visszatért közénk. 2 évig volt elvónon és azóta tiszta. Most pedig látjuk, hogy tényleg szerelmes. Csak az kell, hogy Erzsi elég türelmes legyen, Zayn pedig ne adja fel.

A következő közös dal után Erzsi felkonferálta a mi duettünket:
-Szerintem minden lányos apuka mondta már a lányára, hogy angyalkám. Abból gondolom, hogy az enyém mái napig mondja rám. Most nem arról az angyalról lesz szó. Ez egy kitalált történet alapján készült dal. Egy angyal és egy bukott angyal szerelméről szól. Brigi nagyon hitelesen játssza az angyal szerepét-kacsintott egyet a közönség felé.-Így természetesen ez az ő dala és a partnere Niall Horan.

-Sziasztok!-léptem a színpadra és jeleztem Vaninak, hogy kezdhetjük. Énekelni kezdtem, mindenki néma csöndben várt. Majd mindenki óriás levegőt vett és őrjöngeni kezdett, amikor Brigi elkezdett leereszkedni. Hátra néztem, benem is megállt az ütő egy pillanatra, de tudtam, hogy biztonságban van. Amikor a megfelelő magazságba ért megállt, én pedig úgy helyezkedtem, hogy a megfelelő részeknél meg tudjam fogni a kezét. Volt aki sírt,volt aki a ritmusra ringott. Imádtam a sztárságot...

Hétfő
Már mindenek vége volt. Épp zuhanyoztunk a fiúkkal, amikor Paul visszahívott minket.
-A lányokat meghívták hétvégére egy villába. A főnökkel és David-del szeretnénk, ha ti is ott lennétek. Az ügyféllel ezt már megbeszéltük és ő is belement. Mit szóltok?
-Úgy gondoljátok, hogy a lányok veszélyben vannak?-kérdezte Zayn feszülten.
-Nem tudjuk, de nem akarunk kockáztatni
-Rendben!

Brigi kék felsős rucija

1 megjegyzés:

  1. Uhh te lány *-* Ez hosszabb lett végre mint az előző :DD Nagyon tetszik :) Imádoom <3 Siess a kövivel :*

    VálaszTörlés