2016. július 20., szerda

Romantika

2.évad 5.rész
(Brigi)
Elégedetten nyújtóztattam ki végtagjaimat a napfényben. Élveztem a meleg napsugár érintését. Kinyitottam a szemem és rögtön Niall-t kerestem, de nem találtam a szobába. A gardróbhoz mentem és kikerestem egy egyszerű, hétvégi ruhát, ami pont jó lesz pihenni. Egy póló és egy rövid nadrág mellett töltöttem. Megcsináltam a hajam és a sminkem. Majd szép lassan elindultam lefelé. Csak most néztem szét jobban. Élénk színek játszottak az egész házban. A falakon táj képek. A nappaliban egy zongora áll, ami mellet egy gitár van állítva. Tudom, hogy tud játszani a gitáron, de nekem még nem gitározott. Ahogy tovább mentem, a konyhában találtam szerelmemre. Épp a tojást verte fel. Az ajtó félfának dőltem és onnan néztem izmos testét. De nem sokáig élvezhetem a látványt, mert észrevette, hogy figyelem.
-Tetszik a látvány, mi?-kérdezve szemöldökét húzogatva.
-Nagyon-mentem oda hozzá és csókoltam meg.-Jó reggelt! Nagyon jó illata van a kajának.
-Jó, mert neked készítettem-puszilta meg az arcomat.-Az egész nap csak a miénk-zárta el a tűzhelyet és tette elém egy szép tálba az omlettet Ni.-Egy csomó dolgunk van reggeli után.
-Mint például?-kérdeztem, miután lenyeltem az első falatott.
-Meglepetés, így nem mondok semmit-kortyolt bele bögréjébe.
-Gonosz vagy
-Tudom-mosolyodott el csoki bajsza alatt.
-Csokis vagy-hajoltam oda hozzá, hogy letöröljem egy zsepivel,de ő gyorsabban mozdult. Egyik kezével elkapta a tarkómat és magához rántott. Megcsókolt. Először csak az ajkaimmal játszott, majd nyelvét is bevetette.-Édes vagy-jegyeztem meg mire mindketten kuncogni kezdtünk.
-Te is-puszilta meg a szám, majd visszatért forró csokijához.-Mit csináltok hétfőn?
Téma váltása meglepett, ezért bele telt néhány percbe mire válaszolni tudtam.
-Fotózás és meglátogatunk egy operát.
-Érdekesen hangzik.
-Nekem az is, de te tuti ezen túl vagy már egy párszol.
-Igen. A banda fontolja, hogy szünetelni megy
-Ezt csak így mondod?-ugrottam fel a székről.
-Miért, hogy mondjam?-mosolygott rám.
-Nem tudom, de nem így. És mennyire fontoljátok?
-Hát, így feljött, de semmi konkrét.
-Ó, rendben-ültem vissza a helyemre.- Valami még?
-Nem semmi. Befejezted?-állt fel.
-Mit?-kérdeztem miközben kiittam az utolsó korty csokit is a bögréből.
-A reggelit
-Ja, azt. Igen, be.
-Akkor én elmosogatok, addig te pihenj. Ülj le a tv elé és keress valami érdekes csatornát-puszilt meg, majd kezdett el lepakolni az asztalról. Segítettem neki lepakolni, de amikor a mosogatásba is segíteni akartam kidobott a konyhából. Felkapott és ledobott a nappaliban álló kanapéra.
-Pihenj!-parancsolta, majd kiment pakolni és mosogatni.
Ahogy váltogattam a csatornákat ráakadtam egy zenei csatornára, amin pont az egyik számunk ment. Feljebb hangosítottam a tv-t és táncolni kezdtem, közben énekeltem az ismerős szöveget. Riszáltam magam és dobáltam a hajam amit már nagyon régen nem csináltam...

(Niall)
Még tegnap eldöntöttem, hogy ez most egy átlagos nap lesz. Olyan, amit Brigi megérdemel. A reggelit csináltam, amikor Zayn hívott.
-Mizu haver?-vettem fel. Tudtam, hogy csak akkor hívna, ha tényleg nagy a baj.
-Tegnap este elvittem Erzsit bulizni. Tudod, egy olyan igazi Zayn-es bulizásra, amire nem sok embert szoktam elvinni.
-És nem bírta a piát?-meg se lepődtem volna, ha ez lett volna az indok amiért hívott. Én se bírtam a piát a Zayn-es bulikon.
-Az is, de arra készültem. Követtek. 
-Ki?
-Nem tudjuk. Értesítettem Paul-t és a zsarukat is.
-Na, jó. Miért hívtál?-kérdeztem és közben leemeltem a tűzről a forró csokit.
-Először is figyelmeztetni akartalak benneteket, hogy nagyon figyeljetek oda. Másodszor valakinek el akartam mesélni milyen ügyes volt Erzsi. Nem rég kezdtem el tanítani és már lehagyott egy követő disznót.
-Nincs is jogsija!-kaptam fel a fejemet.-És leitattad!
-Tudom, de nem tudtam ellenállni, a kiskutya szemeknek. Csak pár háztömbnyit akartam engedni, de pont akkor vettem észre, hogy követnek. Szóltam Bözsinek, hogy taposson bele, mire teljesen kitisztult a tekintette. Egészen a garázsomba vezette a motort egy kis segítséggel.
-Az igen. Most alszik?
-Aha, ezért mertelek felhívni. Brigi?
-Szintúgy, de szerintem kezd ébredezni.Most leteszem, mert muszáj reggelit csinálnom. Na, csá!-meg se vártam a választ és letettem. Pont jókor. Hallottam ahogy a csövek nyikorogni kezdtek, amiből arra következtettem, hogy Bri zuhanyzik. Visszagondoltam az estére és elégedett büszkeség fogott el. Hallottam, hogy Brigi elindul a lépcsőn, így elkezdtem felverni a tojást. Eddig azért nem akartam elkezdeni a reggeli, mert azt akartam, hogy melegen kapja meg Brigi. Már épp azon rágódtam, hol lehet, amikor megéreztem az illatát. Hátra sandítottam. Az ajtó félfának dőlve figyelt.
 -Tetszik a látvány, mi?-kérdeztem...

Pont befejeztem a mosogatást. Kinéztem az ablakon. 
-Sehol egy felhő-állapítottam meg boldogan. Ahhoz, hogy minden meglepetésem megvalósuljon szép, meleg időre van szükség. Elégedett mosollyal léptem be a nappaliba, ahol Brigi táncolt. Figyeltem egy darabig, majd amikor hátat fordított nekem elkaptam a derekát és leültem vele az ölembe, a kanapéra.
-Jó szám mi?-pusziltam meg a tarkóját.
-Ühüm. Niall megyünk vissza az ágyba!
- Kérésed számomra parancs!-csókoltam egész úton felfelé a lépcsőn.Ahogy a szobához értünk lekaptam Bri pólóját és a mellét kezdtem becézgetni. Lefektettem az ágyra.
-Niall-nyögte a nevem, ahogy megnyaltam már hegyesen álló mellbimbóját. Mosolyogva kaptam be, miközben a másikat a kezemmel becézgettem.
-Így is el tudnál élvezni, bébi? Hogy nem nyúlok hozzád?
-Igen-közeledett a csúcspont felé.
-Akkor hajrá! A kedvemért-kezdtem a fogamat is használni...

(Brigi)
Épp mikor feljutottam a csúcsra csöngettek. Niall gyorsan reagált és megcsókolt, hogy ne hallja senkin más a sikolyom rajta kívül. Pihegve feküdtem Niall alatt, amikor megint meghallottam, hogy csöngetnek. 
-Csss, ha csendben leszünk elmegy- suttogta közben nyelvévvel kezdte izgatni újból a mellem. Nem akartam elhinni, hogy képes így is folytatni. Hallottam még egy csöngetés, de akkor már nem tudtam ráfigyelni, mert Niall elérte a legérzékenyebb ponton. A bugyin keresztül kezdett nyalogatni. Beharaptam alsó ajkam, hogy ne hallassak semmilyen hangot, de Ni ekkor abba hagyta a kényeztetést.
-Miért?-nyüszítettem.
-Hallani akarom a hangod!-egyik kezével félre húzta a bugyim, közben nyelvét kezdte használni.
-Áhh-homorítottam be a hátam. Felváltva kezdte az ujját és a nyelvét használni. Mikor megunta ezt a játékot lehajította a bugyim a szőnyegre és két ujjával kezdett simogatni, így nedvesebbé téve, Mikor megelégelte még egy ujját feldugta.Sóhajtozva adtam tudtára mennyire élvezem. Hajába túrtam, úgy nyögtem, ziháltam. Pár perc múlva abba hagyta kényeztetésem, felhúzta a gumit és egyetlen lökéssel belém hatolt. Leírhatatlan az érzés. Lábaimat derekára kulcsoltam, evvel ösztönöztem a gyorsabb mozgásra. Ki-be siklott bennem. Ajkai enyémekre tapadtak, vad szenvedélyes csókot váltottunk.
 -Niall...-lihegtem nevét. Értette célzásom. Már ő is közel volt a csúcshoz. Lassítani kezdett, de közben lökései mélyebbek lettek. Nevét sikítva értem a csúcsra. Egy mélyről jövő nyögéssel jelezte, hogy ő is elérte a csúcsot. Pár levezető lökés után kicsusszant belőlem. A gumira görcsöt kötött, majd lemászott az ágyról, hogy kidobja...

Délután kikeltünk az ágyból. Nekünk is kellett egy kis mozgás. Összeszedtünk egy rakás kaját, 2 takarót és egy piknik táskát, hogy elinduljunk Niall tudja hova. Ő ment elől. Még sokan voltak az utcán, de átlagos párnak néztünk ki.  Voltak, akik felismertek minket. Visszaintegetünk nekik, de senki kedvéért nem álltunk meg. Niall határozott és kedves volt mindenkivel. Elértük egy domb tetejét, ahol már több pár ült. Egymásba gabalyodva nézték a hatalmas vásznat.
-Mit néztem?-kérdeztem Ni-t, mikor mögém ült és átkarolt hátulról.
-Csss-mutatott a képernyőre, amin pont akkor kezdődött egy film. A címe a Hercegnők éjszakája. Még nem láttam, így érdeklődve dőltem Ni-nek és néztem a filmet...

A film után összecsomagoltunk és visszamentünk a házhoz. Niall lepakolta a cuccokat az ajtó elé és behúzott a garázsba. Lecsukta a tetejét, így a sötétben álltunk.
-Mit akarsz itt csinálni?-kérdeztem kuncogva, miközben felültettet a kocsira.
-Na, szerinted?-kérdezte államat, majd ajkaimat csókolva...


1 megjegyzés:

  1. Ohh Etus :V Így befejezni xdd Én még olvastam volna a garázsod sztorit is xdd Nagyon tetszik :) Egyre jobb a fogalmazásod is úgyhogy csak így tovább :D Siess a kövivel drága <3

    VálaszTörlés