2016. július 17., vasárnap

2. évad 4.rész

(Brigi)
Nem tudom leírni mi zajlik le bennem. Ürességet érzek. Olyan, mintha az egész életemet kívülről látnám. Niall kirángatott az udvarra, de a felíratott még így is sikerült elolvasnom:
Mindenért megbűnhődtök!
Tuti nem vörös festékkel volt fel kenve. Az öreg nő a foteljében ült, amikor elvágták a torkát. Gondolom a komornyik beakart neki vinni egy csésze teát és akkor ölhették meg.
A fiúk szóltak a zsaruknak és Paul-éknak. Nem sokkal később kint volt mindenki a birtokon. Az egyik fiatal rendőr közeledni kezdett felénk, mire Ni átkarolt.
-Muszáj elmondanunk neki mi történt. Aztán haza megyünk, veszünk egy forró fürdőt és kényeztetlek egész este-puszilta meg a fejem búbját.
-Rendben!-mondtam rekedten. Mintha nem is az én hangom lett volna. A rendőrtiszt egyre közelebb jött, engem pánik szerű érzés fogott el. Nem akartam semmit csak eltűnni innen.
-Tudom, hogy most nehéz beszélni, de tudnunk kell mi történt. Kérlek először te meséld el!-kért meg a fiatal srác. Míg meséltem végig jegyzetelt. Nem szólt közbe, utána kérdezett néhány dolgot. Amikor befejeztem Niall is elmesélte ugyanazt, csak ő mesélt  a kedden és csütörtökön történt dolgokról is. Nem akartam összezavarni a rendőrt az értetlenségemmel, hogy nem tudtam a levélről, ezért nem szóltam semmit, de erről majd még beszélek vele.
-Van tippjük, hogy ki lehet az?
-Mi a Dark stúdióra gyanakszunk-válaszolt Paul helyettünk.
-Értem. Még jelentkezni fogunk az biztos-ment arrébb a srác, hogy megbeszélje a dolgokat egy idősebb alakkal.
-Mi a helyzet?-kérdezte Paul és megsimogatta a fejem.
-Szerinted képesek lennének ezt tenni?
-Nem tudom, de mindkét üzenet erre utal.
-Vagy lehet egy rajongó-jegyezte meg Niall, mire Paul bólintott.
-Menjetek haza! Niall-hez és pihenjetek. Ma már nincs dolgotok. Hétfőn egy erős Brigit akarok látni-simogatta meg megint a fejem, majd tovább állt Paul.
-Mi ez a fej simogatás nála?
-Meg akar vigasztalni csak nem tudja hogyan. Gyere, meleg fürdőt ígértem! Rád is fér.
-Jézusom, hogy nézhetek ki, ha te mondod ezt!
-Mint aki szörnyűségen ment keresztül.
-Többiek?-néztem szét. Gizi, Lou és Harry a lépcsőn ülnek. Gizin Lou meleg pulcsija. Erzsit és Zayn-t most hallgatják ki. Vani Paul és James társaságában forró teát iszogat. Most vettem észre mennyire lehűlt a levegő. Mondjuk reggel se volt valami meleg, de most már felmelegedhetett volna egy kicsit a levegő.-Hány óra?
-Mindjárt 11. Liam telefonál, ha őt keresed-válaszolt az Írmanóm a fel nem tett kérdésemre.De már őt is láttom. az egyik fa mellett. A limuzin kint vár minket. Legalább ott jó meleg van...

Ahogy Ni-hez értünk elkezdtem zokogni. Nem tudom miért. A lépcsőn álltunk, Niall nyitotta az ajtót, mire én zokogni kezdtem. Nagyon édes volt velem a szerelmem. Bevezetett a nappaliba és ott maradt mellettem, míg egy kicsit megnyugodtam. Édes szavakat duruzsolt a fülembe és azt hajtogatta, hogy mennyire szeret. Lassan megnyugodtam. Ni felvitt az emeletre és tele engedte a kádat meleg vízzel. Levetkőztünk és beültünk a jó melegbe. Eddig észre se vettem, mennyire fáztam. Ni megint az ölelésébe volt.
-Minden rendben lesz, babi!
-Tudod, még nem találkoztam a családoddal.
-Én már igen a tiéiddel. Ez azért van, mert távol élnek. Ha gondolod beszélhetek a stúdióval és valamelyik hétvégén elmehetünk hozzájuk, ha szeretnéd.
-Te nem szeretnéd?
-Dehogynem! Csak eddig annyi dolgunk volt és nem is jutott ilyesmi az eszembe.
-Szerinted kedvelni fognak?
-Mindenképp. Te hamar megszeretetted magad mindenkivel. Amúgy a tv-ben már egy csomószor láttak. Nem rég beszéltem anyával. Ő is említette, hogy meg akar ismerni, de teljesen megfeledkeztem róla a történtek miatt.
-Akkor most van egy nyugis hétvégénk kettesben?-kérdeztem és megcsókoltam. Rögtön értette a célzást. Szexin elmosolyodott és megfordított.
-A fürdőt is fel kell avatni!-csókolt vissza szenvedélyesen...

Az ágyban feküdtünk összebújva, amikor csöngettek. Egyikünk sem mozdult. Niall simogatta a hajam, majd fölém kerekedett.
-Mit csinálsz?-kuncogtam, amikor megpuszilta az orrom.
-Újra kezdem az estét-haladt egyre lejjebb.-Te is ezt akarod, nem?
-De-sóhajtottam, mikor melleimhez ért...

Hajnalban arra ébredtem, hogy fázom. Ni nem volt sehol, én meg lerugdostam magamról a takarót. Magam köré tekertem, miután felvettem a földről és elindultam lefelé megkeresni az Írmanóm. Hangokat hallottam lentről. Ahogy a lépcső aljához értem minden szem rám szegeződött.
-Történt valami?-kérdeztem.
-Semmi-válaszolta Ni.-Csak bandázunk egy kicsit.
-Hajnalban?
-Nem védheted úgy, hogy nem tud semmiről-mondta Zayn Niall-nek.
-Újabb levél? Vagy hívás?-ültem le közéjük. Nem most láttak először egy szál takaróba. Nem akartam, hogy másodjára is megtörténjen, de most jobban érdekelt, hogy mi történt, minthogy mi van rajtam.
-Levél, de ne törődj vele! Nem engedem, hogy bajod essen-emelt az ölébe.
-Csak velem történik ilyesmi?
-Nem. Erzsi is kapott már telefon hívást. De a többiek még nem-válaszolt Zayn.
-Na, jó. Evvel nem megyünk semmire. Holnap szabadnap, ezért nem akarom alva tölteni. Most megyünk, ti meg pihenjetek. Ha valami van hívjatok!-indult el Harry, majd a többi fiú.
-Mikor akartad elmondani a levelet?
-Hát...nem akartam, de csak téged akartalak védeni-nézett a szemembe Ni.
-Mondj el mindent! Nem akarom, hogy titkolózz előttem!
-Ígérem nem fogom! Na, gyere menjünk fel!-csókolt meg és vezetett fel a lépcsőn...

3 megjegyzés:

  1. Uhhhh Etus. A fürdőkádasat még meg értettem, hogy kihagyod dee már az ágyasat. A hajamat téptem annál a résznél xdd Egyébként nagyon kezd érdekelni, hogy mit hozol ki belőle :D Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszike vani!
      Minden a maga idejébe! Amúgy tudom, hogy neked jó a képzelő erőd :D Sietek a kövivel, ígérem!

      Törlés