2015. október 20., kedd

VI. /1.rész

6.rész part.1


"Bocsi, hogy ilyen rövid, de sok a kép ezért ezt a rész két részbe vágom.Remélem tetszik az első rész :). Köszönöm, hogy olvassátok!!!!"

(Brigi)
Elkezdődött még egy hét és fájó fejjel ültem otthon. Épp próbáltam a matek házit megcsinálni, de csak még jobban fájt a fejem tőle. Óriási sóhajjal tettem el a cuccot, úgy ahogy volt. Az ablakhoz sétáltam és néztem a csendes utcát, míg nem megpillantottam egy fekete ruhás ürgét. Mióta apa elmondta, hogy követnek, mindenhol a gonoszt látom. Most is szegény ürge csak a barátnőjéhez jött, aki a szomszédunk volt.
Nem tudtam, mit tegyek. Unatkoztam és fájt a fejem meg a szívem. Mióta Richard becsapott nincs kedvem semmihez. A munka és a suli mellett nincs is sok időm, de akkor is. Már anyuék is faggattak, hogy mi bajom. Hogy mondjam el nekik, hogy bedőltem egy pojácának az engedélyük nélkül. Ha Bözs hallaná a gondolataimat, rég kiröhögött volna.
Ekkor csöngettek. Daniela nyitott ajtót, pont akkor amikor leértem a lépcsőn. Akkorát síkitott, hogy azt hittem beszakad a dobhártyám. Erre már Erzsi és a többiek is lejöttek.
- Mi az Isten történt?-kérdezte Erzsi Danielát, aki már Harry-t ölelgette.
- Itt a One Direction-mondta széles vigyorral. Értetlenül néztünk össze tesómmal, majd egyszerre vállat vontunk.
- Elnézést a zavarásért. A lányokért jöttünk. Most lesz egy fotózásuk- mondta Niall.
- Hát, persze. Kértek valamit, míg a lányok elkészülnek?-kérdezte anyu.
- Igen, egy teát elfogadnék-mondta Louis csábító, de kedves mosollyal.- Addig a lányok felvesznek, valami estélyit-nézet egyenesen rám. Gondolom ez célzás lett volna, de nem értettem semmit. Felrángattam Erzsit és elmentünk átöltözni és sminkelni.Fogalmam sincs hova akarnak vinni a fiúk. Egy félóra múlva benyitottam Erzsihez, aki a szekrény előtt állt egy kék ruhában. Fene jól nézett ki.
- Nem vagy semmi-mondta, mikor rám nézet. Elővett egy zacskó rágót.-Kérsz?
Kivettem pár szemet, majd lerohantam az emeletről egyenest neki anyának.
- Azt hittem már nem is jöttök le-mosolygott.- Nagyon szépek vagytok.
- Bocsi anyu és köszi-adtam neki egy puszit. Apa az ajtókeretnek dőlt, összefont kezekkel. A fiúk a nappaliban teáztak és válaszoltak Daniella kérdéseire. Amikor megálltunk az ajtóban mindenki elnémult. Daniella szélesen elmosolyodott, a fiúk tátott szájjal néztek ránk.
- Nagyon jól néztek ki-mondta Zayn, mire Erzsi rögtön elpirult. Határozottan van valami a levegőben...
Ahogy elindultunk apa egy-egy bors sprayt nyomot a kezünkbe. Értetlenül néztem rá, nem úgy mint Erzsi, aki simán elrakta. Beültünk a fiúk kisbuszába és indultunk.
- Hova megyünk?-kérdeztem rögtön.
- Gizihez-mondta Louis, a mi sofőrünk. Mintha csak idegesíteni akart volna.
Niall átkarolta a vállam és hátra húzott, hogy visszadőljek az ülésnek.
- Csak nyugi. Mi már mindent leszerveztünk. Jól fogunk ma múlatni-mosolygott rám.

- De holnap suli-mondta Erzsi és a kinti tájat nézte.

- Az nem baj. Nem maradunk sokáig...-átnézett a másik sávba, majd hátra. - Harry hívd fel Davidet.

- Rendi-tárcsázott is az említett fiú. Én bárhogy is néztem nem láttam semmi különöset.- 3, sötét, nem tom, SM51 FDX.

- Követnek?-kérdeztem és hátra kezdtem tekingetni.

- Ne viselkedj furcsán, mert akkor rájönnek, hogy észre vettük őket. Csak nyugi. David fel van készülve az ilyen helyzetekre-hajolt közelebb,majd széles mosollyal húzódott el tőlem, mintha valami vicceset mondott volna.

- Értem-mosolyogtam én is. Erzsin is látszott, hogy feszültebb egy kicsit, de ezt csak én vettem észre.

- Oké, Louis  menj egyenesen, majd fordulj le balra-mondta Harry.

Ahogy balra fordultunk, két  sötét autó fénye vakította el a szememet. Elmentünk mellettük, majd elindultak a követőink után. Mi nyugodtan tovább mentünk. Hazz váltott még néhány szót David-del, majd letette és nyugodtan elhelyezkedett.

- Sokszor csináltok ilyet?-kérdezte Erzsi.

- Ühüm, általában nem mi vezetünk, de ez nem is volt olyan vészes-állt meg Giziék háza előtt Louis.
1 óra és 30 percbe telt, hogy felvegyük a lányokat és odaérjünk a cél helyszínre. De nem szálltunk ki rögtön. Zayn fordult felénk.

- Erre szükségetek lesz. Itt mindenkinek van és nem akarjuk, hogy bármi is elrontsa a mai estét- vett elő a zsebéből valamit, de még mindig nem tudtam, hogy mit. Cecilia volt az első, aki odanyújtotta a karját.- Nem, neked a csípődre teszünk...

Nem tudtam elképzelni mi lehet, az. Idegesen néztem, ahogy megfordul és felkerül rá a tetoválás. Majdnem felnevettem. Egy gyönyörű páva volt. Erzsi és Vani kíváncsian nézték az eseményeket.

- Választhatok?-kérdeztem.

- Nem, mindenkinek meg van a saját.

Miután mind megkaptuk a tetkót, Louis állt elénk.

- Erre is szükségetek lesz-mondta és feltűzött a vállunkra egy-egy számot.

Gizi
- Ez minek?-kérdezte Vani.

- Mert ma elfogunk adni-mosolygott Harry.

- Mi?????-fakadtam ki én, Vani, Erzsi és Gizi egyszerre...."




Cecilia
Brigi
Erzsi
(Gizi)
Nem tudtam elhinni, amit Harry mond. Mi az, hogy eladnak? Nem vagyok valami tárgy, hogy csak úgy elpasszoljanak! Ezt el is akartam mondani a fiúknak, de Louis megelőzőt.
- Ne aggódjatok. Nem örökre eladni. Csak egy vacsi lesz- kezdett beszélni, de bennem csak ment fel a pumpa.- Ez a Stadly Adomány gyűjtő est. Minden évbe megrendezik, hogy valami jótékony célnak adják, a pénzt amit összeszednek. Mindig vacsora, közben vásároljuk a tombolát és kell valaki aki majd összeszedi a borítékokat. Az est végén, olyan éjfél környékén kihúznak 2 vagy 4 borítékot, ők azok, akik megnyerték a főnyereményt. Tavaly Christian Standly és a felesége Anna nyert. Aztán jön a fénypont. Kikiáltják az összes esten megjelent nőt.
- Minden évben eljön a stúdió összes dolgozója, aki tud és segít a pénz gyűjtésben-tette hozzá Liam. Cecilia némán állt mellette és minket figyelt.
- Nem lesztek veszélyben. Nem engednek be senkit, aki egy kicsit is ittas vagy nincs nála meghívó és személyi. A fiúk úgyis megvásárolnak minket-csókolta meg barátját. Vani elhúzta a száját, de Harry megnyugtatta. Nagy sóhajjal állt fel Erzsi a guggolásból.
- Na jó, akkor menjünk-fogta meg a nyakláncot a nyakában. Nem is tudtam, hogy neki van ékszere.
- Nincs para, az enyém leszel-lépett mellém Louis.
- Remélem is-sóhajtottam.
Miután egy sor biztonsági protokollon átmentünk egy csodálatos helyen találtam magam. Mindenhol asztalok, ízlésesen terítve. Virágok töménytelen mennyiségeb. Ilyet szeretnék az esküvőmre.
- Ó, hát eljött a One Direction is-köszöntötte a fiúkat, egy idős pár.- Köszöntelek benneteket. Még újak vagytok igaz?
- Lányok, Ő itt a főszervező Dr. Grace Stadlyés a férje Carrick Stadly-mutatta be őket Louis.- Ők pedig itt a Goddess of Love. Erzsi, Gizi, Brigi és Vani-mutatott be minket is.- Ők testvérek-suttogta oda még Erzsire és Brigire mutatva.
- Mi ebben az érdekes?-kérdezte Brigi, mire Erzsi homlokon csapta magát.
- Bocsánat a kis incidensért, csak mi nem illünk ide. Nagyon örülök, hogy megismerhetem Önöket-fogtam kezet a férfivel, majd Grace-szel is.
- Ó, semmi baj. Gyorsan bele jöttök. Az én gyerekeim is így kezdték-mosolygott szívélyesen Grace.
- Nem hasonlítunk egymásra és igazából nem is baj,mert nem vagyunk vér szerinti tesók-mondta Erzsi Lou-nak és Briginek.- Nem kell mindenkinek tudni, hogy tesók vagyunk és amúgy sem érdekel senkit.
- De annyira mások vagytok és még a nevetek se ugyanaz-nyűgösködött Lou, mint valami kisfiú.
- BooBear. Az nem lényeges. Ők szeretik egymást, mit testvérek és ez az ami fontos, nem? Te kitagadnád a húgod, ha átneveztetné, magát?-kérdeztem a szerelmemtől.
- Nem-mondta nagyon komolyan.- Bocsi lányok-fordult Erzsiék felé, akik biccentettek.- Most hívtál először Boobear-nek-mosolygott rám, a csábító énjét elővéve.
- És tetszett?-kérdeztem borvörösen.
- Igen, nagyon-karolt át.
- Gyertek, itt a ti asztalotok. Ha kérdésetek van, vagy tanácsot szeretnétek kérni forduljatok nyugodtan hozzánk. Ja, és szólítsatok Grace-nek.
- Köszönjük-válaszoltuk egyszerre a lányokkal. Közben a vendégeket figyeltem. Majdnem mindenki ott volt a stúdióból. Mondjuk Biebert és Cyrust nem láttam sehol.
- Bocsi a késésért. Valamit el kellett intéznem-ült le közénk David is.- Nagyon csinik vagytok lányok!
- Mi lett...?-kérdezte Brigi, de Niall rászólt.
- Ne itt, baby. Majd később!
- Nyugi holnap nem kell iskolába menni. Beszéltem az igazgató asszonnyal-mosolygott David.
Egy kövér, alacsony ember állt fel a színpadra. Köszöntötte a vendégeket, majd zenét kért. Kiosztottak mindenkinek egy borítékot. Egy kis cetlire felírtuk a nevünket,  beraktuk a borítékba, David összeszedte és bedobta egy kis ládikába. Aztán megkezdődött a vacsi. Liam és Cecilia, mint egy igazi szerelmes pár, beszélgettek, nevetgéltek, csókolóztak. Mikor befejezték a vacsorát egymás kezét fogták. Niall Briginek bókolt, aki nem csak ettől lett céklavörös, hanem a bor is megtette a hatását. Erzsi nem ivott egy kortyot se, ezt Zayn meg is említette és kiakadt, amikor barátném azt mert mondani, hogy:
- Nem szeretem, ahogy a pezsgőt se.
Harry és David valamin nagyon sutyorogtak, de nem hallottam min. Furdalta az oldalam a kíváncsiság, de inkább Lou-ra figyeltem. Vani hátra-hátra tekingetett.
- Sziasztok! Bocsi a zavarásért. Cecilia!-jött az asztalunkhoz egy szőke, fiatal lány. Megölelte a barátnőnket, majd két cuppanós puszit is adott a mosolygó lánynak.- Sziasztok! Mia Stadly vagyok. Remélem nagyon jól kifogunk jönni egymással.
- Szia! Gizi vagyok. Ők pedig itt, Brigi, Erzsi és Vani.
Vacsora után, beszélgettünk,táncoltunk. Nagyon meglepődtem, mikor Erzsi nem Zayn-nel, hanem Harry-vel táncolt. Vani David-del, Brigi Niall-lel, Cecilia Liam-mel, én pedig, (nagy meglepetés), Boobear-rel. Majd a kővér férfi bejelentette, hogy megvannak a nyertesek. Nagyon kíváncsi voltam, hogy ki lehet az.
- Liam Payne, Cecilia Morsten. Ők választhatnak, hogy észak vagy dél?-mondta a koma.
- Észak-mondta Liam.
- Akkor Önök Malton-ba fognak utazni. Az egyik Grey-villa ott található.
- A másik két nyertes: Vanessza Szalay; Harry Styles. Önök délre mennek, Southampton.
A két említett meglepetten nézett egymásra, míg mi tapsoltunk.
-Most pedig következzen az est fény pontja...A hölgyek eladása.
Felmentünk a színpadra. Olyan nyugodt voltam, hogy csak a 42. vagyok. Aha, csak nem sorba mentünk, hanem ahogy a koma kiválasztott minket. Nem voltunk sokan csak 50-nen.
- Az első a 17-es-mondta a "kikiáltó".- Mia Stadly. Egyetemista. Erőssége a tánc, a zene írás. tavaly játszott az egyetemi színdarabban is. Ó volt a jó tündér. A kikiáltási ár 150 font...
Többen is licitáltak rá. Köztük Harry és David is. Majd 1650 font-ért elkelt. Nagy mosollyal vonult le a színpadról. Nem tudtam mire számíthatók. Még "eladtak" 1-2 lányt, majd a 13-as következett. Erzsi.Hátha láttátok volna az arckifejezését. Szélesen vigyorogtam. Végig motyogott.
- Erzsébet Szatmári. Nagyon csinos és fitt kisasszony-mintha valami sértést mondott volna, Erzsi haragos pillantást küldött felé.- Imád énekelni, sportolni és olvasni. Gyenge pontja a romantikus vámpír könyvek. Nem volt még senkije, úgyhogy csak hajrá fiúk. Kikiáltási ár 100 font...
Egy darabig csak tízesekkel növekedett, majd hirtelen megugrott hála Davidnek. Erzsi hitetlenkedve nézett rá. De Zayn őt is leverte. Szerintem Erzsi ellenkezni akart, de Zayn hallgatásra intette. Még egy darabig versengtek, de végül Zayn kezén kötött ki. Zayn megfogta a csípőjét és könnyedén leemelte.
Utána Cecilia következett, akit Liam vett meg. Majd Brigi, akit megkértek, hogy mutasson be néhány szurkolólányos mozdulatot. Meg is tette, majd Niall megvette. Én következtem és nagy szerencsére nem sokára Louis mellett álltam. Már csak Vani volt, akit egy álarcos alak vett meg. A fiúk és David aggódtak, de Grace megnyugtatott, hogy Ő tudja ki azaz alak...











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése