2015. augusztus 30., vasárnap

III.rész

Harmadik rész!!!
A buli előtt!
" Vajon miért követik Vanit? Vajon köze van  a bandához? Vajon ki az aki több információt akar,a mi dobosunkról?"
2010.
(Gizi)
Nem igazán tudok és akarok a péntek estéről beszélni. Így is rettegek attól a naptól. Azért, hogy reklámozuk, csináltunk egy kisfilmet, amiben bemutatjuk a számokat, úgy ahogy. David ötlete volt, mint az is, hogy ezt a kisfilmet minden reklámba bele tegyék. Hát olvassátok:

1. szám: Everyone can fall in love
(BRIGI)
-Ez a szám saját szerzemény. Együtt írtuk egy egész héten át. A szerelemről szól, hogy mindenki lehet szerelmes. Nem számít, hogy szőke, barna vagy vörös. Kicsit túl csícsáztuk a dalt, de ez nem zavart. Akkor és ott csak mi léteztünk és a dalunk. Ehhez a dalhoz a saját ruháinkat vesszük fel és saját sminket viselünk, amit én és Vani készítünk majd el.Lehet, hogy pont ezért a kedvencem...*mosolyog és integet*






2.szám: Katy Perry- Dark Horse
(BRIGI)
Ezt a számot, nagy meglepetésünkre, Erzsi ajánlotta. David a menedzserünk pedig rögtön belement. Csak úgy röpködtek az ötletek. Végül abban maradtunk, hogy először mind színpadra lépünk egyiptomi szerkóba, utána egyesével lecseréljük rap cuccokra. Igazán különleges sminket kapunk, hogy mindkét változathoz illjen.
Az áttírást nem vállaltuk, felkértünk valakit, hogy csinálja meg. Elég jól sikerült. Egyáltalán nem hasonlít az eredetihez. Ez egy különleges szám, akárcsak a mi bandánk...*izgatottan tapsol*







3.szám:One Direction- Story of my life
(GIZI)
Ezt a fiúk tiszteletére énekeljük, mert az első hétben rengeteget segítettek. Az átírással nem volt baj, mert nem történt meg. Az ötödik tag Cecilia lett. Szívesen vállalta Liam részeit.Az öltöztetők és sminkeseknek sokkal több gondjuk van velünk mint bárki mással.
Na, és Sam-nek a koreográfosunknak. Ebben a dalban lassabb és gyorsabb részek váltakoznak, nekünk pedig két ballábunk van. Vani élvezte a legjobban a táncot. De a végére mi is belejöttünk és már el is tudjuk táncolni , amit kell. Alig várjuk, hogy előadjuk...*mosolyog*




4.szám:Taylor Swift-Shake It Off
(ERZSI)
Hát, ez  a legidegesítőbb szám úgy mond. Túl sok tánclépés van benne. Először is mi nem használunk benne annyi táncmozdulatott és tánc "fajtát", mint Taylor.Másodszor szétszedtük 4 részre adalt, így nincs is olyan jó hangzása, mint ereetileg.
De a sminkeseink kitettek magukért, mert mi kaptuk a legkülönlegesebb sminket a világon.Az öltöztetőket most megkíméltük, mert úgy beszéltük meg, hogy választunk egy-egy stílust kapunk egy ruhát, avval elkezdjük, aztán a műsor alatt váltogatjuk a többivel ami van.
Szerintem a tánc túl sok benne, dehát ez egy mozgós szám úgyhogy kell is. Kicsit nehezen kedveltem meg ezt a számot, dehát nem sok választásom van. Csinálni kell. Viszont Vaninak ez a kedvence, igaz?...*oldalba böki barátnőjét*



5.szám:Christina Perri-A Thousand Years
(VANI)
Ez a dal csak a Brigié. Imádom én is ezt a számot, de Brigi mostani érzéseit sokkal jobban tükrözi. De én és a csajok se maradunk ki. Most háttértáncosok leszünk erre az egy számra. Úgymond mi leszünk a szerelem angyalai és még egy Cupidot is kaptunk. Olyan lesz, mint egy színdarab.
Remélem tetszeni fog...*integet a kamerába*

DAVID: TERMÉSZETESEN A ZENÉK HASZNÁLATÁHOZ ENGEDÉLYÜNK VAN!!!!!




(Gizi)
Hát ez lenne a kis film. Nem olyan rossz, csak az én részem. Próbáltam beszélni David-del, de nem hallgatott rám. Ezen kívül a Times New Star címoldalán már egy kép is megjelent rólunk. Szörnyű!!!
És ha még ez sem lenne elég, Louis valahonnan megszerezte a telefon számom és sms-ekkel bombáz. Már tudom, hogy hülyeség volt igent mondani a meghívásra. De megtörtént és a ruhám is meg van már arra a napra és alig várom, hogy lássam Louist. Már most félek mi lesz szombaton. Igaz a csajok ott lesznek, de akkor is.
Mosolyogva mentem végig a folyóson, hogy  végre elérjem az automatát, amiből először is ittam. Ahogy odaértem megláttam, hogy a fiúk vannak ott, ezért megpróbáltam eltűnni, de nem voltam elég gyors. Nem is szoktam. Harry elkapott.
- Hallom te is jössz szombaton, igaz?-kérdezte és elém állt, hogy ne tudjak elmenni.
- Igen-mondtam és a többi fiú felé fordultam.
- Akkor meghívhatnád a többi csajt is-Zayn.
- Már megtörtént.
-És igent mondtak?-lepődött meg Niall.
- Igen.
- És mit veszel fel, cica?-Louis.
- Még nincs meg- hazudtam, majd kibújtam Harry mellett.-Sziasztok, szombaton!
Visszasiettem a csajokhoz. Zakatolt a szívem, de nem tudtam, hogy Louis vagy a nagy sietség miatt. A lányok épp valami tánclépést vettek át, így én simán kitudtam fújni magam...

(Vani)
Gizi elment üdítőt venni, így nem tudtunk egy darabig az énekre koncentrálni, ezért a táncot kezdtem gyakorolni.
- Ezt megmutatnád még egyszer! Nem vagyok benne biztos, hogy jól csinálom-szólt közbe Erzsi.
-Persze-mondtam és már mutattam is.
Ő is megcsinálta és nem is volt benne hiba. Igen Bözs utál táncolni, viszont nagyon is jól csinálja, ahogy Brigi is. Van ritmus érzékük.
- Héj, csináljunk közösen egy csokrot.
- Mit?-kérdeztek vissza.
- Több lépést egymás után. Kitaláljuk melyik után mit csináljunk, aztán megmutathatnánk Sam-nek. Hátha tetszeni fog neki.
- Hát nem is tudom-mondta Bözs. Csak kéreti magát, tudom.
- Na, lányok. Lécci!!!-néztem rájuk a legédesebb tekintettemmel.
- Legyen-egyeztek bele mire én a nyakukba ugrottam.
Látszott rajtuk, hogy testvérek. Még ha nem is vér szerinti, és külsőleg teljesen különbözőek, de belsőleg teljesen egyformák.Kéretik magukat, de a végén mindig megcsinálják.
Amikor találkoztunk Brigi volt az aki segített az eligazodni az iskolában és a városban, Erzsi pedig a félzárkózásban segített. November közepén költöztünk a szüleimmel és a bátyámmal Londonba, így lemaradtam az évnyitóról. Először még hihetetlen volt, ez a nagy város, de ma már nem tudom egy olyan kis városban, mint Végegyháza elképzelni az életem. 
Kb. 2 órán át gyakoroltuk a táncot. Közben volt, hogy abba kellett hagynunk az éneklés miatt. De végül elkészültünk. 
Szerda óta vagy gyalog vagy busszal mentünk haza. Ma a buszt választottuk, mert semmi erőnk nem maradt a gyaloglásra. Végig beszélgettük az utat. Minden féle csacskaságról beszéltünk. Aztán Gizi megemlítette, hogy szombaton vigyünk álarcot, amin mind meglepődtünk, de mikor megkérdeztük miért, nem tudta a választ.
Ott szálltam le, ahol Brigi és Bözs. Gizi már hamarabb leszállt. Nem laktam olyan messzire a lányoktól csak 2 utcára, amit gyalog 20 perc alatt megjártam.Miután beszélgettünk,még egy kicsit,összedugtam a telefonom a fülhallgatóval és elindultam haza, zenét hallgatva. Az utcánk sarkán viszont kikapcsoltam, mert nem akartam teljesen lemeríteni. Ekkor vettem észre először a sötét színű autót. Lassan ment. Nagyon lassan. 
"Talán követnek-futott át az agyamon.-De miért tenne ilyet bárki? Nem csináltam semmi rosszat. Biztos csak valamerre erre laknak."
Gondolataim nem hagytak nyugodni. Kezdtem megijedni és ideges lenni, ezért gyorsítottam lépteimen.Ahogy az ajtóhoz értem, a kocsi elhajtott.
"De mire számítottam? Majd megáll." 
Elmosolyodtam gondolataimon.
- Itthon vagyok-szóltam be a konyhába, ahol anyám és a bátyám pizzát csináltak.
-Szia, te milyet kérsz?-kérdezte anya.
- Sonkásat, jó sok sajttal. Amíg ti ezt megcsináljátok felmegyek és megírom a házit-mondtam és felrohantam az emeletre.
Már egy félórája csináltam a leckét,amikor hirtelen olyan érzésem lett, mintha figyelnének. Kinéztem az ablakon és a sötét autót láttam. Egy férfi kihajolt az ablakon és engem fényképezett,majd amikor meglátta, hogy én is észrevettem elhajtottak. Vajon mi folyik itt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése