2015. augusztus 18., kedd

II. rész!!!

Második rész!!
Találkozás a One Direction-nel és Ceciliával!
"Ahogy mefogott izmos karjaival és felsegített, a szívem hevesebben kezdett verni. Kezeim izzadni kezdtek. Kék szemei, mintha a lelkembe láttak volna. Nem tudtam levenni róla a tekintetem.
- Szia! Niall Horan vagyok-nyújtott kezet. Sötét polo és kockás rövidnadrág volt rajta.
- Szia!-nyögtem ki és kezet ráztam vele.Nem tudtam mi ez, de mintha vibrálni kezdet volna a levegő. A banda többi tagja, úgy tűnik nem vett ebből észre semmit..."
2010. 
(Erzsi)

Másnap a limuzinra ébredtem.Vagyis nem a limuzinra, hanem a sofőr dudálására. Elképesztően hangos volt. Pedig olyan szép álmom volt...Na, mindegy. Kikaptam valamit a szekrényemből és bementem a fürdőbe. Sikerült Brigi előtt bemennem, ami nagy szerencse. Nem kell félórát várni a fürdő előtt.Seperc alatt kész lettem.
-Erzsi jösz már?-kérdezte Brigi a lépcső aljából.
- Ja, jövök-mentem húgom után.
Félórába telt, mire mind a négyen bent ültünk a limoban. Beszélgettünk, de kicsit feszültek voltunk. Nem igazán tudtuk, mire is számítsunk.
A Ross Roll egy nagyon magas, szürke épület, melynek rengeteg ablaka van.
- Ez hatalmas-mondta Brigi és elindult a bejárat felé, de mivel nem nézett a lába elé mellé lépett és majdnem eltaknyolt. Épphogy elkapta egy sármos, szőke srác. Brigi teljesen lefagyott. Nem tudta vagy nem akarta levenni szemét a srácról.
- Kösz, hogy megmentetted a húgom, egy csúnya eséstől. Erzsébet Szatmári vagyok. Ők pedig a barátnőim: Vanessza Szalay és Gizella Szűcs. Ő pedig a húgom, Brigitta Sztankovánszki-álltam Brigi mellé.
- Mi vagyunk a "The Goddess of Love"-tette hozzá Vanessza.
- Sziasztok! Mi pedig a One Direction tagjai vagyunk. Zayn Malik;Liam Payne;Harry Styles;Louis Tomlinson és Niall Horan.-mondta a szőke srác.
- Ha ti testvérek vagytok miért nem ugyanaz a család nevetek?-kérdezte göndörke, aki Harry.
- Én az anyám nevét viselem; Brigi pedig felvette apám nevét-magyaráztam, mire ő elmosolyodott. A szája sarkán megjelent 2 kis gödröcske. Nagyon édes volt vele.
Beléptünk az ajtón és egy velünk egy korú lány várt minket. Cecilia Morsten.
-Sziasztok! Én fogok segédkezni ma nektek. Első dolgunk, hogy felvegyük a számotok. Erre a célra a 4-es stúdiót fogjuk használni, csak előtte még a fiúk befejezik a Kiss you című új dalukat. Aztán átöltöztök és felvesszük a videoklipet, melyet már a tervezőink megterveztek. Aztán fotózkodás, hogy bekerüljetek az újságokba, ebéd, majd néhány interjú vár rátok. Néhány tippet kaptok, majd Liam-méktól-olvasta fel a mai programokat.
- Várj, mi ez az egész? Mi nem egy új banda vagyunk, hanem csak látogatóba jöttünk, hogy ne kelljen iskolába menünk-szólalt meg Gizi.
- Ti nem a The Goddess of Love tagjai vagytok? Vaneszza Szalay, Brigitta Sztankovánszki, Erzsébet Szatmári és Gizella Szűcs?-nézett ránk kicsit ijedt arcal.
- De-mondta Brigi.
- Akkor ti vagytok az új bandája David Kent-nek-mondta és elindult a folyóson. Ó, ebből mi lesz még...

(Brigi)
Nehezen ébredtem, mégse tudtam aludni  a lárma miatt. Legalább vagy 25 perce tartott és nem, hogy halkulna egyre hangosabb lett. Kinéztem az ablakomon és megláttam Richard Slaid-ot, az évfolyam legdögösebb srácát, az ablakom alatt.
- Lejönnél egy kicsit?-kérdezte és egy rózsát húzott elő zsebéből.
- Minek?
- Beszélgetni és, hogy feltegyek egy nagyon fontos kérdést.
-Rendben, mindjárt lemegyek.
Gyorsan felkaptam az erre a napra előkészített ruhát, majd szaladtam ki az ajtón. Vagyis szaladtam volna, ha apa nem állt volna az ajtóba. Visszarohantam az emeletre, hogy szóljak Richard-nak, de már késő volt. Apa elkapta és elbeszélgetett vele. El se tudtam képzelni mit mondhatott, de hatásos volt, mert Richard elszaladt. Sóhajtva puffogtam a babzsákomba. Nem lehet igaz, hogy James ezt tette velem! És pont a suli legdögösebb srácával. Aztán meghallottam a dudát. Felkaptam félvállas táskám és lerohantam a lépcsőn. Erzsi még nem volt sehol, ezért felordítottam neki, hogy siessen. Pár perc múlva már mindkettem bent ültünk a limoba. Hihetetlen volt. Volt benne egy hatalmas tv, egy rádió és egy kishütő, ami tele volt inni valókkal. Néhány pillanat múlva Vani és Gizi is ott ült melletünk. Végig beszélgettük az útat, de valami feszültség vagy mi is érződött a levegőben.
Amikor odaértünk varázslatos volt. De még varázslatosabb lett, amikor megláttam őt. Szőke haja csakúgy ragyogott a napfényben. Hihetettlen volt. Annyira hihetetlen, hogy nem néztem a lábam elé és majdnem elestem. De Ő ott volt és segített.
Ahogy mefogott izmos karjaival és felsegített, a szívem hevesebben kezdett verni. Kezeim izzadni kezdtek. Kék szemei, mintha a lelkembe láttak volna. Nem tudtam levenni róla a tekintetem.
- Szia! Niall Horan vagyok-nyújtott kezet. Sötét polo és kockás rövidnadrág volt rajta.
- Szia!-nyögtem ki és kezet ráztam vele.Nem tudtam mi ez, de mintha vibrkálni kezdet volna a levegő. A banda többi tagja, úgy tűnik nem vett ebből észre semmit, ami meglepő volt.
A nővérem megköszönte a segítséget, majd bemutatott minket,mire a fiúk is bemutatkoztak. Nem hallottam még erről a bandáról, de az biztos, hogy amint haza megyek rájuk keresek. Ahogy bementünk az ügynökségre egy lány várt, Cecilia Morsten. Körülbelül egy idős velünk, hosszú szőke haja van. Elég jól néz ki. Mi van, ha Ő és Niall járnak?
Cecilia elmondta a napirendet, majd közölte velünk, hogy mi vagyunk David Kent új bandája. Rettentően meglepődtünk.
- Mit fognak hozzá szólni az ősök?-kérdezte Vanessza, ahogy a folyóson mentünk a 4-es stúdió felé.
- Ez jó kérdés-mondta Erzsi és rám nézett. Megvontam vállam.
- Szerintem bele mennek.
- Ó, igen jó, hogy emlékeztetek rá. Ezt holnapra aláíratva kérem vissza-nyomott a kezünkbe egy szülői nyilatkozatot.
- Tendrá- mondta Vanessza, mire mi értetlenül néztünk rá.
- Meglesz, spanyolul-vont vállat.
Ahogy odaértünk a stúdióhoz egy idősebb férfi várt ránk, aki a gépet működtette, amivel felvettük a számot. Most, hogy visszahallgattuk csak még jobbnak tartom. Imádom a szerelmes számokat és ez igazán az volt. A tini szerelemről szól. Illik is hozzánk.
(Gizi)
A felvétel elég jól sikerült...ötödgyére. Már teljesen kiszáradtam. Ennyi ének után meglepődtem, hogy a lányok nem is panaszkodnak.
- Ki megyek egy üdítőért- szóltam Briginek.
- Oké-mondta.
Ahogy kimentem a folyosó végén találtam egy autómatát. Vettem egy Fantát. Épp lehajoltam, hogy kivegyem, mikor megéreztem, hogy valaki van mögöttem. Gyorsan kivettem az ücsit, felálltam és megfordultam. Louis volt az.
- Szia!-köszöntem és arrébb álltam, hogy Ő is tudjon valamit venni, de csak nézzet.
- Lenne egy kérdésem-mondta, majd a gép felé fordult és vett egy csokit.- Ez kelleni fog.
- Mit szeretnél kérdezni?
-A hétvégén lesz egy buli. A sarkon. Zayn haverom szervezi.
- És?-kérdeztem, mert nem tudtam mire akar kijukadni. Talán meg akar kérni, hogy vegyek piát?
- Eljönnél velem?
Nagyon meglepődtem. Hisz én még soha nem voltam még buliban és főleg nem egy fiúval. Mi van, ha nem csinálok valamit jól? Vagy ha valami hülyeséget mondok? Nem, ezt nem vállalom a csajok nélkül.
- Igen, szívesen elmegyek-mondtam.
- Akkor jó. Szombat este 7-kor itt találkozunk. Szia!-köszönt el.
Csak akkor vettem észre mit csináltam, amikor már befordult a következő sarkon. Legszívesebben utánna kiáltottam volna, de az már tényleg nagy hülyeség lett volna. Nagy levegőt vettem és visszamentem a csajokhoz.
- Minden rendben?-kérdezte Erzsi.
- Persze, miért ne lenne?
- Mert elpirultál valamin-mosolygott Vani, amitől csak még vörösebb lettem.
- Csináltok valamit a hétvégén?-kérdeztem. Egyszerre akartam témát váltani és megtudni hogy el jönnek-e velem.
- Nincs-mondták a lányok egyszerre.
-Miért?-tette hozzá Erzsi.
- Akkor szombaton 7 órakor találkozunk itt.
-Minek?-kérdezte Brigi.
- Az titok.
Hála az égnek, ekkor jött Cecilia és nekünk el kellett menni a videoklipet megcsinálni.

Mikor mindent befejeztünk visszaültünk a limuzinba. Csakhogy mielőtt haza mehetünk volna, még be kellett ugranunk a cég varónőjéhez, aki méreteket vett és csak ez után mehettünk haza. Olyan megnyugtató volt, bele ülni egy kád jó meleg vízbe és nem csinálni semmit. Nem gondolkodni. De nem felejtettem el, hogy hétvégén elmegyek az első bulimra. Ideges voltam és nagyon nem szerettem ezt az érzést. De ezt én csináltam magamnak...

A reggeli ruháink:





4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) Tetszik, hogy bemutatod Brigi meg Erzsi szemszögéből is :D (Imádom a spanyolt *-* <3)
    Az meg a kedvenc részem, hogy szegény Gizi egyből arra gondol, hogy piát kell vennie xdd
    Az picit fura, hogy Ricardról írsz, meg hogy apu elkapja meg ilyenek aztán meg James-et szidod. Ez most hogy van, vagy majd kiderül? :D
    Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát az úgy van, hogy Richard csak azért akarja Brigit mert híres lesz, de Brigi közben bele szeret másba. Jamest azért szidja Brigi, mert itt még tetszik neki, hogy a suli legdögösebb fiúja ráhajt.
      Sietek a kövivel! Nagyon köszi hogy koiztál. Imádlak!

      Törlés
  2. Naggyon teccik! Gyorsan írd meg a kövit:)
    A piás rész szerintem is nagyin jó lett!:) szerintem a valóságban is ilyesmi jutott volna eszembe!:)

    VálaszTörlés
  3. köszi a komit! Nem sokára meg lesz a kövi rész. Gondoltam, hogy valami ilyenre gondolnál és románia is segített!

    VálaszTörlés