2020. március 26., csütörtök

2. évad 18.rész

Erzsi

Az ébredés elég fájdalmas volt. Minden végtagom fájt, zavart voltam és nem láttam semmit. Megijedtem. Nem tudtam semmit sem meghatározni magam körül. Már pánikolni kezdtem volna, amikor a hangos csipogás mellett valami más is magára vonta a figyelmem. Egy kéz fogta az enyémet. Mély levegőt vettem, hogy megszólaljak. Azonnal felismertem kölnije illatát. A kérdések, amik eddig a fejemben zúgtak, háttérbe szorultak. 
- Zayn - suttogtam. Én se tudtam megállapítani, hogy kérdezem vagy mondom, de szerelmemet ez sem zavarta.
- Erzsi! Itt vagyok - simogatta meg az arcom, majd meg is puszilt azon a helyen, ahol az előbb az ujjai jártak. 
- Miért nem látok? - kérdeztem, mert szerettem volna látni az arcát. Szükségem volt rá, hogy lássam. 
- Tudod mi történt? - kérdezte, de nem engedte el a kezem. 
Mintha az agyam, csak erre a kérdésre várt volna minden féle képek kezdtek megjelenni gondolataimban. Láttam a lányok nevető arcát, a szüleim sértett arcát. Majd hirtelen leesett minden. Mintha az agyamban is egy bomba robbant volna, mindenre emlékeztem. Minden hangra, látványra. És leesett az is, hogy kórházban vagyok. 
- Erzsi - szólított Zayn és egy kicsit megszorította a kezem. A csipogás, amit egész eddig hallottam felgyorsult. - Erzsi! - szólított újra szerelmem.
- Minden rendben - nyögtem és közben próbáltam megnyugodni. Nem lehet akkora a baj, ha még élek és Zayn itt van mellettem. - A lányok? A szüleim? A rendőrök? David és mindenki más?
- Mindenki itt van a kórházban. David és Paul már nem sokáig, de még itt vannak. A szüleidről nem mondanak semmit mert hivatalosan nem vagyok még rokon. Vanessza nincs jól, ő van a legrosszabbul. Gizi felébredt, de nem emlékszik az elmúlt 3 évre. Brigi még nem tért magához. De az orvosok szerint hamar fel fog ébredni.
- Miért nem látok? - kezdett nagyon zavarni, hogy nem látok semmit. Utáltam a sötétet, utáltam egyedül lenni és ez a vakság valahogy ezeket az érzéseket keltették bennem. Egyedül Zaynbe tudtam kapaszkodni. És meg is tettem. A kezét fogtam és eldöntöttem, hogy minél többet fogom beszéltetni, hogy ne érezzem magam egyedül.
- A szemed megsérült a robbanásba. Kötés van rajta. Az orvos azt mondta hónapokig is eltarthat, míg meggyógyulnak a szemeid. Addig míg a kötést le nem vesszük a szemedről, addig az se derül ki, hogy elvesztetted-e a látásod - miközben beszélt egyre feszültebb lettem. Egyre idegesebb és egyre jobban féltem. Megrémültem a jövőm lehetőségétől. Nem énekelhetek. Az eddig elvégzett munka, a csajokkal való éneklés, mind kárba vész. És mi lesz Zayn-nel? Ki akarna egy vak emberrel élni?
A gép megint eszeveszett gyorsaságban kezdett csipogni. De most semmi nem jutott eszembe, hogy megnyugtassam magam. Hirtelen alig kaptam levegőt...
- Erzsi, semmi baj. Kicsim nyugodj meg! Nem tudom mire gondoltál, de nem lesz semmi baj - mondta Zayn és hallottam a hangján, hogy ő is kezd kétségbe esni. 
Lépéseket hallottam. Olyan volt, mintha egy csorda érkezett volna.
- Oxigén maszkot! - mondta egy ismeretlen férfi hang.- Most menjen ki!- gondolom ezt Zayn-nek mondhatta, de erősebben fogtam szerelmem kezét. Mire ő megszorította, de én nem engedtem el. Nem veszíthettem el őt is. Azt nem tudom elfogadni. Képtelen vagyok rá.
Nem tudom mi történt de hirtelen elárasztott a nyugalom. Éreztem, hogy végtagjaim elernyednek és elengedem szerelmem kezét. Abban a pillanatban, ahogy én elengedtem szerelmem kezét, ő megszorította az enyémet.
- Nem megyek sehova. Itt maradok melletted. Szeretlek! Mindig veled leszek. Örökre! - csókolta meg a homlokom és a következő pillanatban elnyomott az álom...

Brigi
Az első amit tudtam, hogy kórházban vagyok. Ezt az érzést, ami ébredéskor fogadott már nagyon jól ismertem. Az illat, a hangok mind annyira ismerős volt. És az is, hogy szerelmem ott ült az ágyam mellett. A távolban hallottam, hogy szól a tv. De nem volt időm odafigyelni, mert alig, hogy kinyitottam a szemem egy idős orvos állt a tv és közém...

Az orvos túl sokáig volt bent. Rengeteg kérdést tett fel, ami kezdett nagyon felhúzni, de nem akartam undoknak tűnni. Miután minden kérdésére válaszoltam és az eredményeimet leírta a gépekről végre eltűnt a nővérrel együtt és szerelmem visszatérhetett hozzám. 
- Szeretlek - mondta miután leült mellém és jó 5 percig néztük egymást. És megcsókolt.
- Én is - válaszoltam, a hangomra alig ismertem rá.- Többiek?
Elmesélt mindent, amit tudott. Mindenhez hozzá tette, hogy kitől hallotta, vagy honnan tudja. Mire felfoghattam volna, ténylegesen mindent és az emlékeket összeilleszthettem volna a hallottakkal a tv-re lettem figyelmes. A híradó ment. Az első hír mi voltunk, vagyis  a robbantás volt. Egy riporter, a helyszínről tudósított. Megráztam a fejem, ahogy néztem a felvételt. A házra rá sem lehetett ismerni. A nő egymás után elmondott mindent, ami az elmúlt hónapokban történt, amitől rettegtünk, amit eddig olyan ügyesen titokban tudtunk tartani. Le sem vettem tekintetem az egészről, míg végett nem ért.
- Ki tette?
- A rendőrök dolgoznak az ügyön. Most már személyes lett a dolog, ugyanis a 3 rendőr tiszt meghalt. Ők voltak legközelebb a robbanáshoz. És nagyon jó nyomozó James is - mosolyodtam el.
- James? - kérdezett vissza szerelmem, miközben cirógatni kezdtem kézfejét.
- Ahogy az egész BTR. Csak az ügy kedvéért lettek egy banda - mondtam.
- Akkor tudják ki volt?
- Igen és szerintem én is - mondtam szerelmem szemeibe.- Mark, a Dark Angel menedzsere.
- Mi??? Ez biztos?
- Elég egyértelmű. Akkor kezdődött ez az egész, amikor megjelent ez az új banda és ti legyőztétek őket abban az idióta versenyben őket. Utána kezdtettek üzeneteket és telefon hívásokat kapni. A késelés és a többi baleset is egybe vág. Tuti ő tette.
- Miért? Miért tett volna ilyet?
- Azt nem tudom biztosan, de majd a rendőrök kiderítik. Most már minden rendben lesz - adott egy puszit a homlokomra.
- Csak - sóhajtottam, mert hirtelen nagyon elfáradtam. Ez az egész nagyon nem tetszett és a tudat, hogy ez az én életem még annyira sem. Most, hogy végig gondolom, ha nem lettünk volna sztárok ez az egész meg sem történik. De akkor Niall-lel sem találkoztam volna. Ránéztem szerelmemre és a szívem megtelt szerelemmel. Ahogy a Niall-lel való közös pillanatokra gondoltam rájöttem, hogy ezt semmivel nem cserélném el. A legnagyobb kincs az életemben ez a férfi, a szerelmem, a férjem. Megfogtam szerelmem kezét és az ágyra húztam.. Odabújtam Niall-hez és szenvedélyesen megcsókoltam. Niall birizgálni kezdte a gyűrűm. Rámosolyogtam és összefűztem ujjaink. Mi már összetartozunk. Örökre- evvel a gondolattal aludtam el...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése